ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ملاقات با دوستی قدیمی در نمایش جدید Beyond Good and Evil 2 [تماشا کنید]

کنفرانس یوبی سافت در E3 با یک تریلر سینمایی از بازی Beyond Good and Evil 2 شروع شد. مهم ترین نکته در رابطه با این تریلر، حضور شخصیت اصلی قسمت پیشین یعنی جید در جبهه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۷

کنفرانس یوبی سافت در E3 با یک تریلر سینمایی از بازی Beyond Good and Evil 2 شروع شد. مهم ترین نکته در رابطه با این تریلر، حضور شخصیت اصلی قسمت پیشین یعنی جید در جبهه دشمن بود. هنوز دلایل حضور جید و آن که خط اصلی داستانی بازی در رابطه با چه موضوعی است، مشخص نیست.

با توجه به گفته سازندگان بازی به نظر می رسد که این عنوان هنوز در مراحل اولیه ساخت خود به شمار می رود و لحظات کوتاهی از گیم پلی هم که به نمایش گذاشته شده بود، مربوط به نسخه Pre-Alpha بازی می شد.

در طول معرفی بازی به این نکته اشاره شد که با یک دنیای وسیع، فرامدرن و زنده روبرو خواهیم بود که از  معماری خاصی بهره می برد. ایستگاه های رادیویی مختلفی برای گوش دادن وجود دارند و در این بازی که می توان آن را یک اکشن نقش آفرینی خالص دانست، دست شما برای انجام کارهای متنوعی باز خواهد بود. در ضمن می توانید Beyond Good and Evil 2 را تنهایی یا دونفره تجربه کنید.

یوبی سافت هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای Beyond Good and Evil 2 مشخص نکرده اما در حال حاضر سایت رسمی این عنوان با نام The Space Monkey Program در دسترس است تا هواداران از جدیدترین جزییات این عنوان با خبر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی