ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Super Smash Bros Ultimate
ویجیاتو - بازی

با بزرگ‌ترین کراس اور تاریخ آشنا شوید؛ از Super Smash Bros جدید رونمایی شد

نینتندو دایرکت امسال فستیوال رنگارنگی بود که کنداکتور آن با کلی سورپرایز‌ جدید، پر شده بود. اما از بین تمام این سورپرایزهای استثنایی، Super Smash Bros جدید یک چیز دیگر بود. جدای از اینکه گیم‌پلی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

نینتندو دایرکت امسال فستیوال رنگارنگی بود که کنداکتور آن با کلی سورپرایز‌ جدید، پر شده بود. اما از بین تمام این سورپرایزهای استثنایی، Super Smash Bros جدید یک چیز دیگر بود. جدای از اینکه گیم‌پلی بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسید، نینتندو با پرده برداری از کاراکترهای قابل بازی در Super Smash Bros همه ما را در شوک فرو برد.

تعداد مبارزهای حاضر در جهان Super Smash Bros Ultimate، بیش از حد انتظار بود. طوری که نمی‌توان لیست بلند بالای کاراکترهای این فایتینگ عجیب و غریب را با هیچ بازی مبارزه‌ای دیگری مقایسه کرد. بازی در کل ۶۰ کاراکتر مختلف دارد؛ ۶۰ کاراکتری که همه آن‌ها متعلق به دنیای نینتندو نیستند و از بازی‌های بزرگ دیگر قرض گرفته شده‌اند.

Super Smash Bros Ultimate

شاید باورش سخت باشد اما از میان این بازی‌ها می‌توان به سری متال گیر هم اشاره کرد. در اواسط بخش معرفی کاراکترها ناگهان اسنیک از سری متال گیر سالید نیز روی صحنه ظاهر شد تا همه ما از دیدن دوست قدیمیمان شوکه شویم. البته سورپرایزهای بازی به همین جا ختم نشدند و می‌توانستیم در تریلر Super Smash Bros Ultimate، سونیک، ریو هایابوسا، کلود استریف و کلی کاراکتر نام آشنای دیگر را در حال مبارزه با هم ببینیم.

به قول خود نینتندو، Super Smash Bros Ultimate بزرگترین کراس اوری است که در طول تاریخ بازی‌سازی ساخته شده. جدای از لیست بلند بالای کاراکترها، نینتندو به صورت مفصل به نحوه اجرای بازی و تغییراتی که Super Smash Bros Ultimate در طی این دوران به خود دیده هم اشاره کرد تا بدانیم در نهایت با چه چیزی طرف خواهیم شد.

super smash bros ultimate

حالا گرافیک بازی نسبت به نسخه‌های پیشین به شدت بهبود پیدا کرده و با جلوه‌های بصری سرزنده تر و متفاوت‌تری رو به رو هستیم. استیج‌های مبارزات هم دست خوش تغییرات اساسی شده‌اند و حالا محیط‌های خاص‌تر و متنوع‌تری در بازی دیده می‌شوند.

در کل اینطور به نظر می‌رسد که با یک شاهکار در سبک فایتینگ طرف هستیم و باید منتظر باشیم و ببینیم که نسخه‌ نهایی در نهایت چطور از آب در می‌آید. لازم به ذکر است که از تاریخ انتشار بازی هم پرده برداشته شد و قرار است Super Smash Bros Ultimate در ۱۶ آذر ماه به دستتمان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    خوش به حال کسانی که دغدغشون فقط بازی کردنه ...

  • Javad Rajaei
    Javad Rajaei | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    هیچوقت از ماریو خوشم نیومده بود

مطالب پیشنهادی