ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیدار ترامپ و اون

اموجی رسمی دیدار ترامپ و اون باعث بحث و جدل در توییتر شد

توییتر در آستانه دیدار تاریخی سران کره شمالی و ایالات متحده از اموجی خاصی رونمایی کرده که به بحث و جدل بسیاری منجر شده است. شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و اینستاگرام فارغ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

توییتر در آستانه دیدار تاریخی سران کره شمالی و ایالات متحده از اموجی خاصی رونمایی کرده که به بحث و جدل بسیاری منجر شده است.

شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و اینستاگرام فارغ از هر نتیجه ای که رویدادهای بزرگ اجتماعی، سیاسی، ورزشی و غیره در دنیا داشته باشد، حداقل از افزایش ترافیک و بازدید بیشتر بهره خواهند برد و از اینرو عجیب نیست که برای چنین مواقعی تدارک ببیند.

یکی از رویدادهای که اخیرا چشم های بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده دیدار ترامپ و اون، رهبر کره شمالی در سنگاپور است که امروز به امضای بیانیه ای مشترک بین طرفین ختم شد.

مسئولان توییتر برای تشویق کاربران به انتشار مطالب بیشتر در رابطه با این نشست از اموجی خاصی رونمایی کردند:

رییس جمهور آمریکا در دوازدهم ژوئن با کیم جونگ اون دیدار می کند. برای فعال کردن اموجی ویژه با هشتگ TrumpKimSummit# توییت کنید.

دیدار ترامپ و اوندر صورتی که کاربران توییتر از هشتگ مذکور استفاده کنند اموجی دو دست به هم خورده با پرچم های کره شمالی و آمریکا ظاهر می شود. با این حال اموجی جدید به مذاق برخی کاربران خوش نیامده و حتی تا حدودی باعث سردرگمی میان آنها شده چرا که برخی آن را دستان در حال دعا و نیایش تصور می کنند.

البته جار و جنجال بر سر ظاهر و معنای اموجی ها در شبکه های اجتماعی سابقه دور و دراز دارد و هنوز مدت زیادی از بحث های مربوط به چیزبرگر گوگل نگذشته است.

توییتر پیش از این در موارد بسیاری از قبیل اکران جنگ ستارگان، لیگ NFL و غیره اموجی های دیگری را منتشر کرده و همین مساله صدای کاربران را درآورده است، برای مثال یکی از آنها نوشته است:

میشه بس کنید؟ قرار نیست همه چیز تجاری بشه.

کاربران دیگری هم از توییتر خواسته اند به جای این اموجی موارد مشابهی را برای نشان دادن اتحاد آمریکا و کانادا یا آلمان طراحی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    جینگیلی آمریکا
    مینگیلی اسرائیل
    فینگیلی کره شمالی
    و در نهایت
    سینگلی ایران

  • xdwww
    xdwww | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    ایول ما دیگه فینال رو بردیم✋

مطالب پیشنهادی