ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

The Division 2
ویجیاتو - بازی

دیویژن ۲ به همراه حالت Raid و محتوای رایگان یک ساله عرضه می شود [تماشا کنید]

دیشب در کنفرانس مایکروسافت شاهد نمایش نسبتا خوبی از The Division 2 بودیم. اما امشب هم در کنفرانس یوبیسافت دو تریلر سینماتیک کوتاه از بازی به نمایش درآمدند که در عین زیبایی، جهان خشک و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۲

دیشب در کنفرانس مایکروسافت شاهد نمایش نسبتا خوبی از The Division 2 بودیم. اما امشب هم در کنفرانس یوبیسافت دو تریلر سینماتیک کوتاه از بازی به نمایش درآمدند که در عین زیبایی، جهان خشک و خشن واشنگتن دی‌سی را به تصویر می‌کشیدند. البته یوبیسافت فقط به همین نمایش‌های کوتاه هم بسنده نکرد و اطلاعات تازه‌ای را از بازی و محتوایی که قرار است برای آن عرضه شود، منتشر کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، The Division 2 حالا میزبان حالت Raid خواهد بود که در آن بازیکنان می‌توانند پس از اتمام بازی، پا به چندین مرحله سخت‌تر بگذارند و با اتمامشان، جوایز مهم بازی را غارت کنند. این موضوع در نوع خود نکته حائز اهمیتی است و می‌تواند قسمت دوم فرانچایز The Division را از باتلاق کمبود محتوایی که در آن گرفتار شده بود، نجات دهد.

جدای از این موضوع، اطلاعات مهمتری هم از بازی منتشر شد که در نوع خود جالب و مهم بودند. اینطور که سازندگان می‌گویند، The Division 2 دارای سه بسته بزرگ گسترش دهنده خواهد بود که با انتشار آن‌ها، کلی محتوا و محیط مختلف برای گشت و گذار به بازی اضافه خواهد شد. اما نکته جالب‌تر اینکه، قرار است همه این بسته‌های گسترش دهنده به صورت کاملا رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرند.

پس با این تفاسیر دیگر The Division 2 نباید با مشکل محتوایی خاصی رو به رو باشد. گویا توسعه‌دهندگان از نقد‌های منفی The Division درس‌های مهمی گرفته‌اند و حالا سعی دارند با تولید محتوای کافی، اثری قابل قبول و مناسب تحویل گیمر‌ها دهند. اما باید تا بهار سال ۲۰۱۹ منتظر بمانیم و ببینیم که ساخته جدید Massive Entertainment، آن چیزی هست که مدت‌ها منتظرش بودیم یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    جمله اولی که تو تریلیر دوم بود، دیدید. از بیرون که تو منطقه 7 تریلیون دلار خرج کردن، هیچی نشد. پس آبرام چی چی میگه؟

مطالب پیشنهادی