ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر کنفرانس پی سی گیمینگ در E3 2018 [تماشا کنید]

بیراهه نیست اگر بگوییم پی سی گیمرها معمولاً مظلوم ترین قشر از گیمرها در نمایشگاه E3 هستند. کنفرانس های پی سی گیمینگ طی چند سال اخیر به اندازه سایر کنفرانس ها پربار نبوده اند و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۵:۱۵

بیراهه نیست اگر بگوییم پی سی گیمرها معمولاً مظلوم ترین قشر از گیمرها در نمایشگاه E3 هستند. کنفرانس های پی سی گیمینگ طی چند سال اخیر به اندازه سایر کنفرانس ها پربار نبوده اند و معمولاً سخت افزار، در اولویت بیشتری نسبت به سخت افزار و آی پی های جدید قرار می گرفت. اما کنفرانس پی سی گیمینگ امسال متفاوت بود؛ نمایش پشت به پشت بازی های جدید باعث شد با یکی از جذاب ترین کنفرانس های E3 امسال طرف باشیم.

بسیاری از توسعه دهندگان شناخته شده، حضوری قابل توجه در کنفرانس امسال داشتند و بازی های جدیدشان را برای دقایقی چند به نمایش در آوردند. به عنوان مثال، استودیوی OverKill برای اولین بار گیم پلی بازی مورد انتظار The Walking Dead را به نمایش درآورد و یوبیسافت هم در سورپرایزی غافلگیرکننده، از نسخه جدید سری بازی استراتژیک-مدیریتی Anno رونمایی کرد.

در این بین، سگا هم با اعلام عرضه 5 بازی روی پلتفرم استیم (مثل یاکوزا کیوامی و یاکوزا زیرو) دست به حرکتی شدیداً خرق عادت زد و چشم پی سی گیمرها را به برخی از بهترین بازی های کنسولی خود روشن کرد. راستی استار سیتزین را یادتان هست؟ نمایش جدید بازی کریس رابرتز هم واقعاً جذاب بود و هیچوقت به این اندازه برای تجربه اش هیجان زده نبوده ایم.

اما اشتباه نکنید؛ سورپرایزها به مراتب از این بیشتر بودند و نمایش ها به قدری زیاد بود که به نظر می رسید هیچوقت قرار نیست تمام شوند. نه تنها فرنچایزهایی کاملاً جدید معرفی شدند، بلکه نسخه جدید برخی از سری های قدیمی تر نیز از راه رسیدند و برخی بازی ها نیز از محتویات پست لانچ تازه برخوردار شدند. مهم نیست به چه ژانری علاقه دارید، اگر پی سی گیمر هستید، کنفرانس امسال شما را دیوانه خواهد کرد.

ضمناً کنفرانس پی سی گیمینگ در E3 2018 از هر کنفرانس دیگری طولانی تر بود و نزدیک به یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید. در ادامه شما را به تماشای تمام نمایش های این کنفرانس دعوت می کنیم.


Satisfactory


NeoCab


ProvingGrounds


The Forgotten City


Hunt: Showdown


Archangel: Hellfire


The Sinking City


5 بازی سگا برای پی سی


Man-eater


سه بازی جدید از ناشری ناشناخته: Bravery Network ،Morning Star و Overwhelm


Jurassic World: Evolution


Stormland


Night Call


Star Citizen


Warframe: The Sacrifice


Genesis: Alpha One


Sable


Don't Starve: Hamlet


Overkill's The Walking Dead


Noita


Vigor


Two Point Hospital


Realm Royale


Ooblets


Anno 1800


Rapture Rejects


Hitman 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی