ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پشتیبانی یوبیسافت از For Honor هنوز هم ادامه دارد؛ مبارزین چینی پا به میدان نبرد می گذارند [تماشا کنید]

عنوان For Honor سال پیش عرضه شد، اما مشکلات زمان عرضه اش خصوصا ایرادات سرور، ضربه بزرگی را به این بازی وارد کردند. هر چند یوبیسافت تسلیم نشد و با پشتیبانی قوی از این بازی، ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۲۵

عنوان For Honor سال پیش عرضه شد، اما مشکلات زمان عرضه اش خصوصا ایرادات سرور، ضربه بزرگی را به این بازی وارد کردند. هر چند یوبیسافت تسلیم نشد و با پشتیبانی قوی از این بازی، بسیاری از ایردات آن را به مرور زمان رفع کرد.

پشتیبانی یوبیسافت از این بازی پس از گذشت یک سال باز هم ادامه دارد. بخشی از کنفرانس یوبی سافت هم در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ به این بازی اختصاص یافت و یوبی سافت با نشان دادن دو تریلر و معرفی محتویات جدید برای این بازی، نشان داد که هنوز برنامه های بزرگی برای این جواهر دیده نشده خود دارد.

بروزرسانی جدید این بازی Marching Fire نام دارد و قرار است که امپراطوری چین را به بازی اضافه کند. این گروه ۴ شخصیت جدید را شامل می شود که هر کدام شیوه مبارزه و قابلیت های خاص خود را دارند. این آپدیت شامل مود ۴ به ۴ جدیدی به نام بریچ هم می شود که اساس آن تصرف قلعه ها است.

بخشی دیگر هم به بازی اضافه خواهد شد که در آن بازیکنان به صورت تک نفره و یا کو آپ، به مصاف تعداد نامحدودی از دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی می روند.

جدا از این محتویات جدید، فور آنر یک بروزرسانی گرافیکی هم همراه با این آپدیت دریافت می کند. البته فور آنر از نظر بصری هیچ گاه ضعف نداشته و همواره خوب به نظر می رسیده. یوبیسافت هم جزییاتی از این بروزرسانی ظاهری فاش نکرد، با این حال ارتقا گرافیک هیچ گاه ضرری به همراه ندارد.

این بسته الحاقی در تاریخ ۲۴ مهر منتشر می شود و قیمت آن هنوز مشخص نشده.

اما خبر خوب دیگر این است که در حال حاضر، این بازی به صورت رایگان روی پلتفرم Uplay قرار گرفته و بازیکنانی که تا دوشنبه این بازی را دریافت کنند، برای همیشه به صورت رایگان به نسخه استارتر ادیشن این بازی دسترسی خواهند داشت. تفاوت نسخه استارتر با نسخه عادی این است که محتویات بیشتری از آن در ابتدا قفل هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی