ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Resident Evil 2
ویجیاتو - بازی

از نزدیک با بازسازی Resident Evil 2 آشنا شوید [تماشا کنید]

کنفرانس سونی سورپرایز‌های بزرگی داشت که مطمئنا یکی از آن‌ها نمایش‌ Resident Evil 2 بود. اما پس از انتشار آن تریلر، کپکام هم بی کار ننشست و با انتشار تریلر دیگری، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

کنفرانس سونی سورپرایز‌های بزرگی داشت که مطمئنا یکی از آن‌ها نمایش‌ Resident Evil 2 بود. اما پس از انتشار آن تریلر، کپکام هم بی کار ننشست و با انتشار تریلر دیگری، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را با ما به اشتراک گذاشت. در این تریلر تازه نیز دوباره تمرکز اصلی روی لئون گذاشته شده و با دیدی نزدیک‌‌ می‌توانیم به راکون سیتی و محیط‌های نوستالژیک بازی نگاه بیندازیم.

با تماشای این تریلر تازه، به همراه لئون پا به ساختمان بزرگ دپارتمان پلیس راکون سیتی ‌می‌گذاریم، وارد راهروهای تنگ و تاریک آن می‌شویم و از میان زامبی‌هایی که در خیابان‌ها بی‌هدف گشت می‌زنند عبور می‌کنیم و حتی در لحظه‌ای به چنگشان می‌افتیم.

با نگاه به این تریلر حالا می‌توان گفت که بازی تقریبا همان چیزیست که باید باشد. این طور که به نظر می‌رسد کپکام اتمسفر و المان‌های مهم بازی اصلی را در بازسازی Resident Evil 2 حفظ کرده تا این نسخه دقیقا به همان چیزی تبدیل شود که طرفداران مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

البته انتظار می‌رود که کپکام همانند گیم‌پلی و تغییر زاویه دوربین، ذره‌ای هم در داستان بازی و نوع روایت آن تغییر ایجاد کند تا با اثری نو و امروزی رو به رو باشیم. از طرفی امیدواریم که در Resident Evil 2 از آن جهش‌های عجیب و غریب رزیدنت اویل ۶ خبری نباشد و به جای استفاده از چنین ویژگی‌های به درد نخوری، توسعه‌دهندگان به خلق یک سری ایده تازه بپردازند.

در کل می‌توان گفت که انتظارات از بازسازی Resident Evil 2 بسیار بالاست و اگر کپکام همان رویه‌ای که بر سر رزیدنت اویل ۷ پیش گرفت را تکرار کند، احتمالا با بازی خوبی طرف خواهیم شد. در ادامه می‌توانید تریلر دوم بازی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    بی صبرانه منتظریم

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    چرا برای ps3 بازی نمیسازن دیگه البته بعد ۸ سال چون دستگاه قوی بود در زمان خودش

    • Mr NoBody
      Mr NoBody | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

      داداچ دو سال دیگه واس پی اس فورم بازی نمیسازن چ برسه به این

مطالب پیشنهادی