ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس‌های زنده جدیدی از گلکسی J8 لو رفت

سامسونگ ماه گذشته از چهار گوشی میان رده رونمایی کرد که نام گلکسی J8 نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. موبایل‌های دیگر گلکسی A6، A6 پلاس و J6 نام داشتند و بلافاصله پس از معرفی به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

سامسونگ ماه گذشته از چهار گوشی میان رده رونمایی کرد که نام گلکسی J8 نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. موبایل‌های دیگر گلکسی A6، A6 پلاس و J6 نام داشتند و بلافاصله پس از معرفی به بازار هند عرضه شدند اما گلکسی J8 قرار است ماه آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اخباری مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام آنها در چین، روسیه و تایلند شنیده می‌شود اما به تازگی گلکسی J8 موفق شده مجوز کمیسیون ارتباطات ملی تایوان را کسب کند و برای عرضه در بازار این کشور آماده شود.

در جریان آزمایشات صورت گرفته روی گلکسی J8 در کمیسیون ارتباطات ملی تایوان، عکس‌های زنده‌ای از این گوشی منتشر شده که شمایی کلی از این موبایل را پیش از عرضه رسمی برای کاربران مشخص می‌کند.

گلکسی J8 از یک نمایشگر سوپر امولد ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد که قادر است تصویری با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ را فراهم آورد. علاوه بر این در حاشیه‌ی بالایی این موبایل یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته است.

سامسونگ برای گلگسی J8 ماژول دوربین اصلی دو گانه‌ای در نظر گرفته است. حسگرهای این ماژول ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی هستند که به ترتیب از گشودگی دیافراگم f1.7 و f1.9 بهره می برند. ضمن اینکه در قاب پشتی آن، یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

گوشی یاد شده از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی در این میان رده تعبیه شده است.

علاوه بر آن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به این میان رده نیرو می دهد و اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ برایش در نظر گرفته شده. درگاه 3.5 میلی متری هدفون در J8 به چشم می خورد و کاربران می توانند از طریق درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی، ظرفیت حافظه جانبی را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.گلکسی J8 قرار است با قیمتی در حدود ۲۸۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار شود.

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی