ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

20 دقیقه از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد [تماشا کنید]

روز گذشته یوبی سافت رسماً اولین تریلر از گیم پلی بازی Assassin's Creed Odyssey را منتشر کرد. بسیاری از کاربران به قوت گرفتن المان های نقش آفرینی در بازی، گرافیک خارق العاده و قابلیت انتخاب ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

روز گذشته یوبی سافت رسماً اولین تریلر از گیم پلی بازی Assassin's Creed Odyssey را منتشر کرد. بسیاری از کاربران به قوت گرفتن المان های نقش آفرینی در بازی، گرافیک خارق العاده و قابلیت انتخاب بین دو شخصیت متفاوت، ابراز رضایت کردند.

سایت IGN اخیراً 20 دقیقه از گیم پلی این بازی را منتشر کرده که با تماشای آن، می توان از فضای کلی اساسینز کرید بعدی آگاه شد.

اکتشاف محیط از اهمیت زیادی در بازی برخوردار خواهد بود. سیاه چاله ها و مکان های مخفی زیادی در سرتاسر نقشه پراکنده شده اند که با سر زدن به آن ها، شخصیت شما زودتر پیشرفت کرده و به مهارت های جدید می رسد.

هنوز برج هایی با علامت عقاب در بازی وجود دارند که با بالا رفتن از آن ها، اطلاعات بیشتری از منطقه ای که برج در آن قرار دارد، روی نقشه ظاهر می شود. در اساسینز کرید: ادیسه با انجام هر ماموریتی امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد که در نهایت منجر لول آپ شدن شما و دسترسی به مهارت های جدید خواهد شد.

در ضمن یوبی سافت اعلام کرده است که انتخاب بین دو شخصیت مختلف، مسیر داستانی بازی را تغییر نمی دهد اما در طول تجربه داستان، ممکن است با تفاوت های کوچکی روبرو شوید.

با توجه به آن که داستان بازی چند قرن پیش از میلاد مسیح می گذرد هنوز مشخص نیست که ارتباط شخصیت های اصلی با قصه فرقه اساسین ها و تمپلارها چیست اما می توان انتظار داشت که این قسمت هم مانند اساسینز کرید: اوریجینز، کمتر به قصه همیشگی قسمت های پیشین این فرنچایز بپردازد.

قرار است بازی Assassin's Creed Odyssey روز 13 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    صدای یارو شبیه ادزیو هست.

  • رهام ایزدی دوست
    رهام ایزدی دوست | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    عالی بود

  • farzad je
    farzad je | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    ول کنید اپارات من هیچ وقت ویدئو هاتون نمیبینم چون اپارات پره باگه

مطالب پیشنهادی