ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Nex
تکنولوژی

پرچمدار ویوو Nex با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین جهنده معرفی شد

پرچمدار جدید ویوو موبایلی است که به گفته سازندگان آن رویای نمایشگر بدون حاشیه را محقق می سازد. کمپانی چینی ویوو امروز از موبایل Nex رونمایی کرده که می توان آنرا نمونه تجاری از مدل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

پرچمدار جدید ویوو موبایلی است که به گفته سازندگان آن رویای نمایشگر بدون حاشیه را محقق می سازد.

کمپانی چینی ویوو امروز از موبایل Nex رونمایی کرده که می توان آنرا نمونه تجاری از مدل مفهومی Apex به شمار آورد.

ویوو از نظر سخت افزاری موبایل خود را به بهترین نمونه های بازار مجهز کرده که در این میان می توان به نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با پنل اولد و رزولوشن 1080p پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ویوو Nex

مدل ارزان قیمت دیگری نیز از Nex طراحی شده که میزبان چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین دوگانه از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می برد و این در حالی است که دوربین جهنده به سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز است.

تامین انرژی این دستگاه بر عهده باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به نظر برای یک روز استفاده معمولی کفایت می کند.

این پرچمدار برخلاف ترند فعلی نه تنها به جک هدفون مجهز شده بلکه از بریدگی نمایشگر بی بهره است و دوربین سلفی آن در مواقع لازم از لبه بالایی خارج می شود. قابلیت دوربین سلفی جهنده به طراحان موبایل Nex اجازه داده نسبت نمایشگر به بدنه را تا ۹۱.۲۴ درصد افزایش دهند.ویوو Nex

ویژگی دیگری که در افزایش این نسبت تاثیر داشته فناوری screen soundcasting است که ارتعاشات را از طریق نمایشگر منتقل کرده و جایگزین اسپیکر شده است. سنسور اثر انگشت ویوو Nex مثل Apex در نمایشگر تعبیه شده اما برخلاف آن ناحیه زیادی را پوشش نداده و برای عملکرد دقیق کاربر باید انگشت خود را در محل خاصی قرار دهد، با این حال کمپانی سازنده مدعی شده که نسل سوم حسگر از نظر سرعت پاسخ دهی بهینه سازی شده است.

ویوو Nex با وزن ۱۹۹ گرم و ضخامت ۷.۹۸ میلی متری بر اساس استانداردهای فعلی کمی سنگین به نظر می رسد. این اسمارت فون که فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد قیمتی برابر ۷۸۰ دلار دارد که از آیفون ۱۰ ارزانتر و از شیائومی می ۸ گرانتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ordinary guy
    ordinary guy | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    ضربدر دلار جهانگیری و بدون هیچ مالیات بر ارزش افزوده و تعرفه های کمرگی و هزار تا چرت و پرت دیگه واسه چاپیدن مردم میشه ۳۲۷۶۰۰۰۰ ریال!!

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    خوشمان آمد

مطالب پیشنهادی