ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Cyberpunk 2077 یک بازی اکشن اول شخص با المان های نقش آفرینی خواهد بود

بازی Cyberpunk 2077 را می توان یکی از موردانتظارترین عناوین چند سال اخیر دانست. در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، بعد از سکوتی 6 ساله، تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شد. به تازگی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۰

بازی Cyberpunk 2077 را می توان یکی از موردانتظارترین عناوین چند سال اخیر دانست. در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، بعد از سکوتی 6 ساله، تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شد.

به تازگی و پشت درهای بسته، بعضی از خبرنگاران به گیم پلی این بازی دسترسی پیدا کرده اند و به همین دلیل، حال اطلاعات جدیدی از سایبرپانک 2077 در دسترس است. در حال حاضر می دانیم که این عنوان یک اکشن اول شخص با المان های گسترده نقش آفرینی است و در نتیجه تصمیم گیری های شما تاثیر مشخصی روی سرنوشت داستان خواهند گذاشت.

طبق گفته سازندگان بازی در سی دی پراجکت رد، سایبرپانک ۲۰۷۷ دنیایی است پر از ربات ها و انسان هایی تقویت شده با اجزا مکانیکی است.

بازی Cyberpunk 2077

در ضمن، زمانی که در حال رانندگی با ماشین هستید، می توانید دوربین بازی را به سوم شخص تغییر دهید تا دید بهتری برای راندن ماشین هایی که اتفاقاً به صورت فراوانی در بازی حضور دارند، داشته باشید.

در دیگر اطلاعات منتشر شده از بازی آمده است که می توانید خانه های مختلفی را برای شخصیت اصلی خریداری کنید. در ضمن کاراکتر اصلی V نام داشته و شما بر اساس سلیقه خود می توانید جنسیت آن را تغییر دهید و در کل دستتان برای شخصی سازی او باز خواهد بود.

شهری که بازی در آن جریان دارد، Night City نام داشته و از چند منطقه متفاوت تشکیل شده است. هر کدام از این مناطق ویژگی های خاص خود را دارند. هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Cyberpunk 2077 مشخص نشده اما باید منتظر اطلاعات بیشتری از این عنوان در آینده ای نزدیک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی