ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت سرفس پرو 6 با تغییرات اساسی در طراحی و پردازنده های اینتل از راه خواهد رسید

بنابر گزارشی تازه، سرفس پرو 6، نسل بعدی تبلت های مایکروسافت با نام رمز «Carmel» شناخته می شود و اواسط سال آتی میلادی از راه خواهد رسید. در بخشی از گزارش آمده که این دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۲

بنابر گزارشی تازه، سرفس پرو 6، نسل بعدی تبلت های مایکروسافت با نام رمز «Carmel» شناخته می شود و اواسط سال آتی میلادی از راه خواهد رسید. در بخشی از گزارش آمده که این دستگاه از منظر طراحی، تغییراتی اساسی را پشت سر می گذارد و ضمناً صحبت هایی درباره تجهیز سرفس پرو 6 به پردازنده های اینتل و پورت USB-C نیز به گوش می رسد.

گفتنی است که گمانه زنی درباره بهره گیری از USB-C، به خاطر تجهیز سرفس بوک 2 به این پورت از سوی مایکروسافت است. با این حال بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند که مایکروسافت حداقل برای یک نسل دیگر از سرفس پرو، به استفاده از سرفس کانکتور ادامه خواهد داد.

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش در اخبار خواندیم که مایکروسافت برای عرضه تبلت های سرفس ارزان قیمتی برنامه ریزی کرده که هدف اصلی آنها، رقابت با اپل است. حالا ناشر گزارش اخیر افزوده که این تبلت ها طی تابستان پیش رو از راه خواهند رسید. این مدل های تازه با نام های رمز «Lex» و «Libra» شناخته می شوند. تبلت های 400 دلاری مایکروسافت به نمایشگر 10 اینچی، پردازنده های اینتل و پورت USB-C مجهز خواهند بود و عمر باتری 9.5 ساعته را در اختیار کاربر فرار می دهند. ضمناً وزن این تبلت ها قرار است 20 درصد از نسل پنجم سرفس پرو سبک تر باشد.
در نهایت باید افزود که پیش از عرضه سرفس پرو 6 و پس از عرضه مدل های اقتصادی سرفس پرو، این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه مدلی ارتقایاته از سرفس پرو نسل پنجم نیز باشیم. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، این تبلت ها نیز در فصل پاییز و همراه با پردازنده های نسل هشتم اینتل از راه می رسند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی