ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Stranger Things هم توسط Telltale ساخته می شود

قرارداد جدید و هیجان انگیزی  میان دو شرکت نتفلیکس و تل تیل در حال شکل گرفتن است که باعث می شود بازی Stranger Things به خانواده پرجمعیت بازی های تل‌تیل اضافه شود. همچنین قابلیت استریم ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

قرارداد جدید و هیجان انگیزی  میان دو شرکت نتفلیکس و تل تیل در حال شکل گرفتن است که باعث می شود بازی Stranger Things به خانواده پرجمعیت بازی های تل‌تیل اضافه شود. همچنین قابلیت استریم مستقیم بازی Minecraft Story Mode هم روی شبکه نتفلیکس مهیا می شود.

به گزارش TechRadar در حال حاضر تلتیل در حال کار روی بازی Stranger Things است. با توجه به این که تاریخ انتشار و یا اطلاعات دیگری از بازی افشا نشده است، می تواند حدس زد بازی مراحل اولیه تولید را پشت سر می گذارد.

اما در قسمت دیگری از خبر اضافه شدن حداقل یک بازی به لیست استریم آنلاین شبکه نتفلیکس هم می تواند مورد توجه قرار بگیرد. در یک حرکت آزمایشی فصل اول بازی ماینکرفت استوری مود در پاییز امسال روی این شبکه به صورت استریم عرضه می شود. این عنوان یک بازی 5 فصله در سبک قصه گویی اینتراکتیو است.

نتفلیکس اعلام کرد این بازی در کنار عناوین دیگری مثل Strech Armstrong ،Puss in Book و Buddy Thunderstrike در سبک اینتراکتیو روی این شبکه قابل دسترسی خواهد بود.

در واقع این حرکت می تواند اتفاقات جذابی را در حوزه استریم مستقیم بازی ها رقم بزند. در حالی که سیستم های مشابهی نظیر Playstaition Now به موفقیت های مقطعی دست یافتند، نتفلیکس با داشتن مخاطبان بسیار بیشتر می تواند سیل بیشتری از بازیکنان را جذب کند.

البته ناگفته نماند که به احتمال زیاد تنها سبکی که نتفلیکس امکان پشتیبانی از آن را داشته باشد همین داستان های اینترتکتیو است. نباید انتظار داشت که Battlefield V را در کنار سریال مورد علاقه‌تان در نتفلیکس پیدا کنید.

در ادامه نتفلیکس اعلام کرد که قصدی مبنی بر ورود به دنیای ساخت و یا نشر بازی های ویدیویی ندارند و صرفا به دلیل نزدیک بودن سبک بازی ها اینتراکتیو به فیلم های سینمایی از آن ها پشتیبانی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی