ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 5 به احتمال قوی در سال 2020 عرضه می شود

در هفته های گذشته به تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5 اشاره کرده بودیم. سایت SemiAccurate در گزارشی اعلام کرده بود که این کنسول از تکنولوژی Navi کمپانی AMD که مربوط به نسل آینده است، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در هفته های گذشته به تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5 اشاره کرده بودیم. سایت SemiAccurate در گزارشی اعلام کرده بود که این کنسول از تکنولوژی Navi کمپانی AMD که مربوط به نسل آینده است، استفاده می کند.

جدا از این ها، با توجه به کیت های توسعه ارسال شده به کمپانی های بزرگ بازی سازی هم می توان حدس زد که پردازنده اصلی پلی استیشن بعدی، نسخه خاصی از پردازنده Zen کمپانی AMD خواهد بود.

حال در گزارش جدیدی که از سمت ND TV با استناد به WCCFtech منتشر شده، کمپانی AMD هم اکنون در حال کار روی معماری Vega برای محصولات اپل بوده و روی معماری Navi برای سونی و پلی استیشن 5 نیز کار می کند. AMD پیش از این گفته بود که احتمال می دهد این سخت افزار در سال 2020 آماده عرضه در سطح وسیع شود و این تاریخ، همان زمانی است که انتظار عرضه پلی استیشن 5 را هم داریم.

پلی استیشن 5

جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی های تعاملی سونی پیش از این گفته بود که پلی استیشن 4 در حال نزدیک شدن به چرخه پایانی عمر خود است و از همین جهت عجیب نیست که در هفته های اخیر اخباری زیادی در رابطه با پلی استیشن 5 در فضای مجازی منتشر می شود.

باید کتمان کرد که این نسل از کنسول های بازی با عملکرد خوب پلی استیشن 4 که تا کنون تقریباً 2 برابر آمار 39 میلیون واحدی ایکس باکس فروش رفته است، با برتری سونی در حال به پایان رسیدن است. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس هم خبر از در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی داده بود، احتمال می رود که این کنسول هم در سال 2020 عرضه شود.

به نظر شما آیا عمر کنسول های نسل فعلی به سر آمده است؟ چه توقعاتی از کنسول های نسل بعدی سونی و مایکروسافت دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • rohola
    rohola | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    بابا بکشین بیرون از این ps5 برین با همون ps4 بازی کنین مارو نمود** به قران، با این قیمت دلار مردم دارن همین ps4 هاشونم میفروشن شماهم دلتون خوشه ها ... (البته معلوم نیست شاید از اون ژن خوبا باشین?)

    • Seyyed Mohammad Azarshin
      Seyyed Mohammad Azarshin | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

      دستت درد نکنه. حرف دلمونو زدی

  • kk
    kk | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    عمرا ۲۰۲۰ بیاد مگر چندوقته که نسخه پرو اومده درضمن با این قیمت های نجومی و بی ارزش شدن پولمون همه کم گم سمت گوشی های میان رده و بازی های موبایلی میرن آینده ایران با این قیمت نجومی دلار ترسناک هستش

  • Mr NoBody
    Mr NoBody | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    ما که والا همین ps4ش هم نمیتونیم بخریم دیگه اون بیاد فک کنم قیمتش اندازه ی پراید باشه

مطالب پیشنهادی