ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش ها از فروش 39 میلیون واحدی ایکس باکس وان می گویند

پیش از این در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 بود که در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی تایید شد. حال طبق گزارشی که IHS Markit منتشر کرده، کنسول نسل فعلی ردموندی ها یعنی ایکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

پیش از این در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 بود که در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی تایید شد. حال طبق گزارشی که IHS Markit منتشر کرده، کنسول نسل فعلی ردموندی ها یعنی ایکس باکس وان تا امروز به 39.1 میلیون واحد در سرتاسر جهان فروش رفته است.

این آمار شامل تمام مدل های مختلف این کنسول از ایکس باکس وان ایکس گرفته تا مدل اس می شود. مدتی است که مایکروسافت به دلایل مختلفی از انتشار آمار فروش کنسول خود خودداری می کند. در گزارش IHS Market به فروش 76.6 میلیون دستگاهی پلی استیشن 4 هم اشاره شده و شاید اختلاف فاحش بین ایکس باکس وان ایکس و کنسول سونی، دلیل این کار مایکروسافت باشد.

البته ماه گذشته مایک نیکولز، مدیر بازاریابی بخش بازی مایکروسافت گفته بود: «فروش ایکس باکس وان نسبت به همین بازه در سال گذشته با رشد 14 درصدی همراه بوده».

ایکس باکس وان

بسیاری از تحلیلگران دلایل بهبود وضعیت ایکس باکس وان را وجود سرویس هایی همچون Game Pass می دانند که مشابه آن روی پلتفرم رقیب وجود ندارد.

در طول کنفرانس مایکروسافت، فیل اسپسنر مدیر ایکس باکس باکس اعلام کرد که این کمپانی برای ساخت بازی های انحصاری بیشتر، 5 استودیو را خریداری کرده است. این موضوع به همراه نمایش خوب مایکروسافت در E3 باعث شده تا بسیاری به آینده برند ایکس باکس در ادامه این نسل و نسل آینده امیدوار شوند.

انتظار می رود با تغییرات بنیادینی که در سیاست های مایکروسافت نسبت به برند ایکس باکس انجام گرفته، نسل بعد شاهد رقابت نزدیکتری میان غول های کنسول سازی باشیم. ایو گیمو مدیرعامل یوبی سافت پیش از این گفته بود که نسل بعدی کنسول ها، آخرین نسل وابسته به سخت افزار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آرمین شاکر
    آرمین شاکر | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    از اون 39 میلیون یه دونه هم به ما نرسید!!!!!!
    ????

  • | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    "بسیاری از تحلیلگران دلایل بهبود وضعیت ایکس باکس وان را وجود سرویس هایی همچون Game Pass می دانند که مشابه آن روی پلتفرم رقیب وجود ندارد!"

    پس PlayStation Now چیه؟!؟!!

    • agha
      agha | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

      شرویس استریمینگ نیست؟

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

      گیم پس می‌دونی چیه شما اصن؟
      یه سرویسه که ماهانه اگه حساب بکنی ۱۰ دلار میدی، و می‌تونی کلی بازی از جدید تا قدیمی رو دانلود کنی و بازی کنی بدون اینکه نیاز باشه قیمت ۶۰ دلاری بازی رو بپردازی.
      یه حق اشتراک ماهانه میدی و فقط با ۱۰ دلار به کلکسیونی از بازی دسترسی داری با هزینه خیلی کمی که پرداختی.
      کجا PS اینو داره؟

مطالب پیشنهادی