ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چرا دارک سولز، بلادبورن و سکیرو درجه سختی ندارند؟

فرام سافتور به ساخت بازى هاى سختى مثل دارك سولز و بلادبورن مشهور است و حال بازى جديد آن ها يعنى Sekiro: Shadow Twice هم درجه سختى نخواهد داشت. لازم به ذکر است که Sekiro ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

فرام سافتور به ساخت بازى هاى سختى مثل دارک سولز و بلادبورن مشهور است و حال بازى جدید آن ها یعنى Sekiro: Shadow Twice هم درجه سختى نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که Sekiro یک بازی اکشن-نقش آفرینی است که توسط سازنده‌ بازی‌های بزرگی چون بلادبورن و دارک سولز، ساخته می‌شود. یکی از مهم ترین نکات در مورد Sekiro این است که کمپانی اکتیویژن وظیفه نشر آن را بر عهده خواهد داشت.

حال در مصاحبه با گیم اسپات مدیر این کمپانى و کارگردان بسیارى از بازى ها یعنى هیدتاکا میازاکی او در مورد این که چرا بازى هاى این شرکت درجه سختى ندارند توضیح داده است.

او مى گوید: «ما نمیخواهیم تا بازى هایمان درجه هاى سختى مختلفى داشته باشند زیرا میخواهیم همه کاربران سطح مشخصى از چالش و سختى را تجربه کنند.» او ادامه مى دهد: «ما میخواهیم همه با یک سطح از چالش روبرو شده و حال راه هاى متفاوتى را براى غلبه بر آن پیدا کنند.»

او مى گوید که Sekiro: Shadow Twice در بعضى از جهان حتى از بازى هاى قبلى فرام سافتور چالش برانگیزتر است. قبل از این شنیده مى شد که به خاطر دخالت ناشر بازى یعنى اکتیویژن سکیرو ساده تر از سرى سولز خواهد بود.

میازاکى در انتها مى گوید که این بازى جزیى از سرى سولز یا بلادبورن نخواهد بود و حتى اعلام شده که بخش چندنفره اى براى آن در نظر گرفته نشده و توجه سازندگان به صورت مشخصى روى بخش داستانى خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rasoolazizi
    rasoolazizi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    به نظر سختی بازی باید طی یک پروسه باشه مثلا پلیر پنج تا بازی کنه بازی با انالیز پلیر درجه سختی بزاره اینجوری دقیق و جذاب تره

  • مشروط شونده
    مشروط شونده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    تو دوره ای که بازیا همه فان شدن خوبه یه چند تایی هم بازی سخت وجود داشته باشه، که بتونیم هر از چندگاه خودمونو مثل قدیما به چالش بکشیم.

    • agha
      agha | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

      اتفاقا برعکس، تو دوره ای که همه بازی خیلی جدی و رقابتی شدن و چند نفره انلاین یه بازی برای لذت بردن مثل دارک سولز که چالش افرین باشه خوبه و نشه سختی شو عوض کرد. در ضمن ببخشید من رو این موضوع تاکید میکنم به جای کلمه فان از معادلای فارسی لطفا استفاده کنین

مطالب پیشنهادی