ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل بوک
تکنولوژی

گوگل می‌خواهد ویندوز 10 را به پیکسل بوک بیاورد

پیکسل بوک گوگل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است و همه باور دارند که سیستم عامل کروم آن را از رقابت باز نگه داشته. اخیرا اما در مورد اجرای دیگر سیستم عامل‌ها روی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

پیکسل بوک گوگل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است و همه باور دارند که سیستم عامل کروم آن را از رقابت باز نگه داشته. اخیرا اما در مورد اجرای دیگر سیستم عامل‌ها روی پیکسل بوک گزارش‌هایی شنیده می‌شود و گویا خود گوگل به دنبال آن است تا به نحوی ویندوز 10 را به این لپ تاپ بیاورد.

AltOS اخیرا راه حلی بوده برای نصب ویندوز روی پیکسل بوک. هنوز مشخص نیست که چطور کار می‌کند ولی به نظر می‌آید گوگل سخت مشغول این پروژه شده است.

وبسایت XDA-Developers اخیرا متوجه وجود کیت گواهی سخت افزاری ویندوز (WHCK) و کیت آزمایشگاه سخت افزاری (HLK) در سیستم عامل کروم شده که نشان از جدیت گوگل برای اجرای ویندوز 10 روی دستگاه را دارد.

هنوز مشخص نیست که گوگل می‌خواهد همه دارندگان فعلی پیکسل بوک ویندوز 10 را روی دستگاه‌های خود داشته باشند یا نه ولی گواهی‌های موجود نشانه مثبتی به حساب می‌آیند. بعید به نظر می‌رسد گوگل قصد ارائه پیکسل بوکی با ویندوز 10 داشته باشد اما با گواهی‌های لازم، نصب سیستم عاملی دیگر هم ممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    امروز بازی ARK: survival منتشر شد برای آی او اس و اندروید لطفا معرفی کنید.

  • lasmoo
    lasmoo | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

    ای کاش گوگل و مایکروسافت یه ذره همکاری میکردن:google: :microsoft:

مطالب پیشنهادی