ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
تکنولوژی

گوگل مپس مسیریابی به سوی خانه و محل کار را برایتان آسان‌تر می‌کند

اگر با گوگل مپس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که در این اپلیکیشن نقشه گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار وجود دارد. با وجود این امکان، در هر نقطه‌ای از شهر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اگر با گوگل مپس کار کرده باشید، حتما می‌دانید که در این اپلیکیشن نقشه گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار وجود دارد. با وجود این امکان، در هر نقطه‌ای از شهر که باشید می‌توانید به سرعت و بی معطلی به سوی خانه یا محل کارتان مسیریابی کنید یا با یک فرمان صوتی از گوگل مپس بخواهید که همین کار را برایتان انجام بدهد.

اما اگر به نظرتان این گزینه‌ها هم به قدر کافی سریع نیستند، گوگل به زودی راه سریع‌تری را پیش پایتان خواهد گذاشت. تیم توسعه‌دهنده گوگل مپس به تازگی دو آیکن میان‌بر طراحی کرده‌ که امکان مسیریابی سریع به سوی خانه و محل کار را برایتان فراهم می‌کنند.

گوگل مپس

برای دسترسی به این دو آیکن کافیست روی نوار جستجو اشاره کنید تا در تاریخچه جستجوهایتان ظاهر شوند. گوگل فعلا این دو آیکن را در اپلیکیشن آزمایش می‌کند، اما در صورت مثبت بودن بازخوردها و ارائه در نسخه نهایی اپلیکیشن وجود این دو گزینه می‌تواند به میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کند.

هنوز مشخص نیست که در صورت اضافه شدن این دو آیکن، آیا آیکن‌های میان‌بر نوار جستجو بر سر جای خود باقی می‌مانند یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که وجود تمامی این آیکن‌ها در کنار هم نیز بعید است مشکل‌ خاصی به وجود آورد.

آیکن‌های مسیریابی به سوی خانه و محل کار هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و گوگل تاریخ انتشار آن‌ها برای نسخه نهایی مپس را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    حیف که نویگیشن و راهنمای صوتی گوگل مپ توی ایران کار نمی‌کنه. کاش جستجوی my places هم امکان پذیر بشه

مطالب پیشنهادی