ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام تغییر سیاست داد؛ با گرفتن اسکرین شات دیگر گزارشی برای کاربر ارسال نمی‌شود

اینستاگرام در اوایل سال 2018 از قابلیت جدیدی برای سرویس خود پرده برداشت و به واسطه آن اگر از استوری‌ها اسکرین‌شات می‌گرفتید، کاربری که استوری گذاشته بود متوجه می‌شد. حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اینستاگرام در اوایل سال 2018 از قابلیت جدیدی برای سرویس خود پرده برداشت و به واسطه آن اگر از استوری‌ها اسکرین‌شات می‌گرفتید، کاربری که استوری گذاشته بود متوجه می‌شد. حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، اینستاگرام دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

پیش از اینستاگرام، این اسنپ چت بود که قابلیت «ارسال گزارش هنگام گرفتن اسکرین شات از محتویات» را معرفی کرد و به نظر می‌رسید اینستاگرام همانند گذشته با کپی از اسنپ چت سعی داشته باشد تا سرویسش را بهبود ببخشد. با این حال آن‌ها تست این ویژگی را کنار گذاشته‌اند.

البته در اینستاگرام ترفندهایی برای دور زدن این سیستم نیز وجود داشت و به کمک آن‌ها کاربران دیگر متوجه گرفتن اسکرین شات نمی‌شدند؛ هم می‌توانستید حالت پرواز تلفن هوشمند را فعال کنید، هم استوری‌ها را از وب‌سایت اینستاگرام دانلود نمایید و هم از اپلیکیشن fooView کمک بگیرید.

بد نیست بدانید اینستاگرام روز گذشته و با دریافت نسخه 49.0 قابلیت میوت (Mute) را معرفی کرد. با این ویژگی می توانید کاری کنید که استوری‌ها و پست‌های تایم‌لاین یک کاربر برایتان به نمایش در نیایند و به اصطلاح بی صدا شوند. برای استفاده از قابلیت میوت کافیست بعد از ورود به هر حساب کاربر، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه Mute را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    وای ?
    یعنی تا حالا طرف می‌فهمیده که از استوریش اسکرین شات گرفتیم؟
    ?

مطالب پیشنهادی