ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به گروه ایران در آپدیت جام جهانی بازی فیفا 18؛ یک ملت یک ضربان

همان طور که می دانید، مدتی پیش الکترونیک آرتز آپدیتی رایگان را برای فیفا 18 عرضه کرد که جام جهانی روسیه را به این بازی اضافه می کرد. از آن جهت که تنها چند ساعت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

همان طور که می دانید، مدتی پیش الکترونیک آرتز آپدیتی رایگان را برای فیفا 18 عرضه کرد که جام جهانی روسیه را به این بازی اضافه می کرد. از آن جهت که تنها چند ساعت تا آغاز کار تیم ملی ایران در جام جهانی باقی مانده و کشورما در اولین بازی خود به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت، در ادامه به بررسی وضعیت ایران در گروه B مسابقات و سنجش نقاط قوت و ضعف حریفان کشورمان در آپدیت جام جهانی فیفا 18 خواهیم پرداخت.

مراکش؛ شیرهای اطلس

ایران و مراکش

  • زمان بازی: 25 خرداد (امروز) - ساعت 19:30
  • ورزشگاه: کرستوفسکی، سن پترزبورگ

باید اذعان کرد که حداقل در فیفا 18 تیم ملی مراکش، ترکیب قدرتمندتری از ایران دارد. میانگین امتیاز این تیم در خط حمله 74 و در خط میانی و دفاعی 77 است که باعث شده این تیم 4 ستاره در آپدیت جام جهانی دریافت کند. در مقابل ایران با امتیاز 74 در حمله، 72 در خط میانی و 73 در خط دفاعی، 3.5 ستاره در این بازی دارد.

نقطه قوت تیم ملی مراکش به مدافع شناخته شده آن ها در یوونتوس یعنی مهدی بن عطیه بر می گردد که با توجه به امتیاز مهاجمان ما، روبرو شدن با او در درجات سختی بالا، بسیار مشکل خواهد بود.

مراکش در آپدیت جام جهانی به صورت چهار-یک-چهار-یک بازی می کند که با توجه به یک هافبک دفاعی و دو هافبک میانی، آرایشی دفاعی محسوب می شود. بال های کناری تیم ملی مراکش سرعت نسبتاً خوبی دارند و در صورتی که با این تیم روی آرایش تیمی تمام هجومی و حالت All Out Attack بازی کنید، شاید بتوانند با رساندن توپ به تنها مهاجمشان، دروازه ما را غافلگیر کنند.

البته در شبیه سازی بازی ایران و مراکش به وسیله خود فیفا 18، تیم ملی کشورمان در اکثر موارد برنده یا با نتیجه تساوی از زمین خارج شد و امیدواریم چنین نتیجه ای در بازی امروز مقابل این تیم آفریقایی که بدون هیچ باختی به جام جهانی صعود کرده، حاصل شود.

اسپانیا؛ قوی ترین تیم جهان؟

تیم ملی اسپانیا و ایران

  • زمان بازی: 30 خرداد - ساعت 22:30
  • ورزشگاه: کازان آرنا

بازی با تیم ملی اسپانیا چه در واقعیت و چه در حالت جام جهانی فیفا 18، سخت ترین بازی تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی خواهد بود.تیمی که دروازه بانی مانند داوید دخیا را در دروازه دارد و هافبک هایی مانند داوید سیلوا و ایسکو در خط میانیش با امتیاز های 87 و 86 حضور دارند، یک چالش همیشگی برای تیم هایی در سطح کشورمان خواهد بود.

اسپانیا در فیفا 18 به صورت چهار - سه - سه بازی کرده و بیشتر گل هایش را در محوطه جریمه حریف و روی پاس های کلیدی هافبک های خلاقش به ثمر می رساند. البته جدا از این ها، نباید از بازیکنانی مانند دیگو سیلوا در ضربات ایستگاهی و سرجیو راموس روی ضربات سر ارسالی از کرنر غافل شویم زیرا هر دو این بازیکن ها امتیازی بالا در این قسمت ها دارند.

بیشتر بخوانید:

واقعاً نمی توان نقطه ضعف خاصی را در تیم ملی اسپانیا حداقل در این بازی پیدا کرد و در شبیه سازی که پیش از این در دیجیاتو با حضور اعضای تحریریه انجام دادیم هم، اسپانیا موفق به کسب مقام قهرمانی جام جهانی شد.

البته در شبیه سازی نتیجه بازی ایران و اسپانیا توسط فیفا 18، مواردی پیش آمد که تیم ملی کشورمان به نتیجه مساوی مقابل آن ها برسد. نتایجی که اغلب تساوی های بدون گلی بودند که اگر در واقعیت نیز به آن برسیم، جای شکرش باقی خواهد بود.

پرتغال؛ تیمی که فقط رونالدو نیست

  • زمان بازی: 4 تیر - ساعت 22:30
  • ورزشگاه: موردوویا آرنا، سارانسک

پرتغال به عنوان تیمی که قهرمان جام ملت های اروپا شده، قطعاً از قدرت بالایی در فیفا 18 برخوردار است. جدا از حضور کریستیانو رونالدو که با امتیاز 95، قوی ترین بازیکن این تیم و حتی آپدیت جام جهانی فیفا 18 محسوب می شود، بازیکنان شاخص دیگری مانند په په، کارواریو و برناردو سیلوا با امتیازهای بالایی در ترکیب این تیم حضور دارند.

پرتغال با ترکیب کلاسیک چهار - چهار - دو بازی می کند و تقریباً در هیچکدام از نقاط زمین با کمبود بازیکن روبرو نیست. از دروازه بان خوب این تیم یعنی پاتریسیو با امتیاز 85 گرفته تا په په با امتیاز 88، خط دفاعی قدرتمندی را برای پرتغال ایجاد کرده اند.

روی درجاتی مانند World Class، رونالدو با سرعت بالا و قدرت بدنی خوبش، تقریباً در تمامی نبردها با مدافعان ما برنده است؛ اتفاقی که امیدواریم در بازی اصلی رخ ندهد و او در روز خوبش نباشد. البته به صورت غافلگیرکننده ای، در شبیه سازی نتیجه این بازی در فیفا 18، تیم ملی ما جدا از کسب مساوی، در بعضی از موارد توانست به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود.

میریم، غیرتی هم میریم

روی کاغذ و در فیفا 18، شاید تیم ملی ما ضعیف ترین تیم گروه B مسابقات باشد. البته بسیاری از تحلیلگران شناخته شده فوتبالی می گویند که کارلوس کی روش و شاگردانش می توانند غافلگیری بزرگ این دوره جام جهانی باشند. پیش آمد که در مواردی تیم ملی کشومان در فیفا 18 از گروه خود صعود کرده و به مرحله حذفی راه پیدا کند، اتفاقی که با توجه روحیه همدلی بین بازیکنان کشورمان، شگفتی سازی ایرانیان در لحظات حساس و میلیون ها هوادار پرشوری که پشت این تیم هستند، چندان بعید به نظر نمی رسد.

پیش بینی شما از نتایج ایران در جام جهانی 2018 روسیه چیست؟ آیا می توانیم مانند آپدیت جام جهانی فیفا 18، با کمی خوش شانسی مراکش را شکست داده و از اسپانیا و پرتغال امتیازی بگیریم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • 007
    007 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ????????????????اگه خدا بخواهد همه بازیها میبریم فقط باید امیدمان به خدا باشد تا خدا نخواد قویترین هم باشی پیروز میدان نخواهد بود و دلهایمان را پاک کنیم و با تمام وجود از خداوند متعال بخواهیم تا تیم ملی فوتبال ایران برنده بشه خدا بخواهد هیچ تیمی حریفش نمیشه????? بترکه چشم هرچی حسودو بدبختی که چشم برد و خوشحالی مردم ایران را ندارد خدایا به امید تو?????????

  • 007
    007 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    بدبخت

  • yosof
    yosof | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    خدا رو شکر مراکشو بردیم، البته ما نبردیم بلکه اونها ما رو بُردوندند (از خودم کلمه در میکنم)!!

  • molavy
    molavy | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    ایرانی ها هیچی نمیشن. تیم فوتبالشون هم مثل ماشین هاشون داغونه
    مثل پیام رسان هاشون
    مثل دکتر مهندس هاشون
    مثل بقیه چیز هاشون

    • Gimli
      Gimli | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

      نمیدونستم اروپایی هام فارسی بلدن ??

    • SaEkra
      SaEkra | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

      جمله ت اشتباهه
      ما ایرانی ها .....
      خودتو مبرا ندون

    • Freedom
      Freedom | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

      ببین اصلا شما ارزشی ها دم از وطن پرستی نزنید ک بهتون نمیخوره این حرفا... ما عاشق تیم ملی کشورمون هستیم،،، همین شما هستید ک هنوز کاپیتان تیم ملی رو سرزنش میکنید به خاطر ایدئولوژی مسخرتون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی