ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تصویربرداری صحیح از مسابقات فوتبال را با دوربین آیفون X آموزش می دهد

اگر شما هم یکی از خریداران آیفون X اپل هستید باید بدانید که دوربین این دستگاه قابلیت هایی دارد که شاید از آنها با خبر نباشید. به همین خاطر اپل در مجموعه ویدیوهای تازه خود، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

اگر شما هم یکی از خریداران آیفون X اپل هستید باید بدانید که دوربین این دستگاه قابلیت هایی دارد که شاید از آنها با خبر نباشید. به همین خاطر اپل در مجموعه ویدیوهای تازه خود، چگونگی استفاده صحیح از آیفون سالگرد ده سالگی را به هنگام فیلم برداری از مسابقات فوتبال فرزندان تان یا اگر در روسیه هستید، مسابقات جام جهانی آموزش می دهد.

در ویدیوهای دیگر نیز چگونگی استفاده از حالت Pano (برای تصاویر پانورامیک)، تصویربرداری اسلو موشن، یافتن بهترین لحظه در حالت Burst و تصویربرداری با نور پس زمینه برای ثبت تصاویر دراماتیک آموزش داده می شوند.

اپل مجموعاً 5 ویدیوی تازه منتشر کرده که تمام آنها را می توانید در این پست تماشا کنید. نکته ای که به سرعت متوجه اش می شوید، تم فوتبالی حاکم بر ویدیوهاست که نشان می دهد حتی اپل هم به خاطر جام جهانی روسیه به تب و تاب افتاده؛ حتی با اینکه تیم ملی آمریکا نتوانست راه خودش را به این رویداد ورزشی مهم باز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AMIR
    AMIR | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    یکی از بزرگترین ایرادات فیلمبرداری با آیفون اینه که نمیشه مکث کرد و واقعا هم یه قابلیت خیلی ضروری و اصلا پایه هست و دلیل این کار اپل را درک نمیکنم

مطالب پیشنهادی