ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بروس لی با طعم کچاپ و اژدهای اضافه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

God of War: Mimir’s Vision

  • بازی آفلاین است

خیلی هیجان زده نشوید، God of War: Mimir’s Vision یک بازی موبایل نیست و تنها اپلیکیشنی کمکی برای عنوان اصلی به حساب می‌آید. در Mimir’s Vision، اپلیکیشن به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده نقشه گاد آو وار را به صورت سه بعدی شبیه‌سازی می‌کند و با کلیک روی هر کدام از نقاط نقشه، اطلاعاتی از آن منطقه به دست می‌آورید.

همچنین کاراکتر «میمیر» در بعضی قسمت‌ها نقش راوی را داشته و متن‌هایی که نشان داده می‌شوند را روایت می‌کند. برای کسانی که گاد آو وار را تجربه کرده‌اند و می‌خواهند جزییات بیشتری از دنیای غنی آن به دست بیاورند، Mimir’s Vision گزینه خوبی است. در غیر این صورت اگر به دنبال تجربه یک گاد آو وار واقعی روی تلفن‌های همراه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شبیه‌ساز PPSSPP بروید:

God of War | Mimir’s Vision

God of War | Mimir’s Vision

سازنده: PlayStation Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 436.8 مگابایت زبان:

Bloons TD 6

  • بازی آفلاین است

بعد از چند ماه غیبت بازی‌های دفاع از قلعه (Tower Defense) در بین عناوین هفت سنگ، چند روز پیش بالاخره یک عنوان معروف و مورد انتظار از از این سبک منتشر شد؛ بعد از پنج سال که از عرضه Bloons TD 5 می‌گذرد، قسمت ششم سری محبوب Bloons TD آمده تا خونی در رگ‌های سبک نیمه‌جان تاور دفنس به جریان بیاندازد.

Bloons TD 6 هسته اصلی گیم‌پلی سری را حفظ کرده و همانند آن‌ها در اینجا هم باید با کار گذاشتن ساختمان‌های مختلف در مسیر مانع رسیدن دشمنان به منطقه‌تان بشوید. البته با این تفاوت که بازی با رنگ‌بندی شادتر و تنوع بالاتر گیم‌پلی، روی ارائه یک تجربه مفرح‌تر تمرکز دارد. اگر دل‌تان برای عنوانی شبیه به Plants Vs Zombies تنگ شده، Bloons TD 6 را در اولویت بگذارید.

Bloons TD 6

Bloons TD 6

سازنده: ninja kiwi قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 109.5 / 55 مگابایت زبان:

Ark: Survival Evolved

نسخه موبایل ARK Survival Evolved

  • بازی آنلاین است

پورت موبایل Ark: Survival Evolved روز گذشته به عرضه جهانی رسید و در مطلب دیروز «کنسول‌ها را فراموش کنید؛ بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان» هم به بازی پرداختیم اما به‌ خاطر اهمیت بالای این عنوان، تصمیم گرفتیم در هفت سنگ امروز نیز دوباره بازی را معرفی کنیم.

بعد از پابجی و فورتنایت، Ark: Survival Evolved سومین پورت مهم امسال روی موبایل است

بازی یک اکشن ماجراجویی با المان‌های سبک «بقا» (Survival) است که در آن بازیکن در محیطی مملو از دایناسور رها می‌شود و باید بدون هیچگونه تجهیزاتی خودش را با شرایط وفق بدهد. در ابتدا شاید چیزی نداشته باشید ولی رفته رفته با برداشتن سنگ‌ها، میوه‌ها و خورد کردن درختان به آیتم‌های جدید می‌رسید. برای آشنایی بیشتر با این عنوان معروف، پیشنهاد می‌کنیم بررسی بازی را از دست ندهید:

ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

سازنده: Wildcard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 مگابایت زبان:

11x11: New Season

  • بازی آنلاین است

استودیوی نیکی که با سری Shadow Fight و Vector توانسته اعتبار زیادی بین بازیکن‌ها به دست بیاورد، دو سال پیش بازی موبایل 11x11: Football Manager را عرضه کرد و حالا شاهد قسمت جدید این عنوان هستیم؛ New Season با دنیای سه بعدی، گرافیک بالا و باز گذاشتن دست بازیکن می‌خواهد شبیه‌ساز مربی‌گری روی تلفن‌های همراه را بهبود ببخشد.

همانند گذشته در اینجا هم باشگاه خود را احداث می‌کنید، با پیشرفت بازیکن‌ها بهترین تیم جهان را بسازید، می‌توانید فوتبالیست‌های جدید بخرید و با بقیه تیم‌ها مسابقه می‌دهید. البته در این قسمت قابلیت گرفتن اسپانسر و خرید بازیکن‌های کمیاب نیز به بازی اضافه شده است. اگر به دنبال یک بازی شبیه‌ساز مربی‌گری رایگان هستید، 11x11 جزو بهترین گزینه‌ها میان عناوین موبایل است.

11x11: New Season

11x11: New Season

سازنده: Nekki قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 273.6 / 94.36 مگابایت زبان:

Feist

  • بازی آفلاین است

«فایست» (Feist) تا حد خیلی زیادی به ترکیب «لیمبو+بدلند» شباهت دارد. بازی برای گیم‌پلی خود لیمبو را منبع الهام خود انتخاب کرده و رنگ‌بندی محیط نیز یادآور عنوان معروف بدلند است. Feist داستان خزی را روایت می‌کند که برای نجات دوستش وارد جنگلی اسرارآمیز و خطرناک می‌شود.

معماها همانند لیمبو برپایه اصل «بمیر و یاد بگیر» بنا شده‌اند و بنابراین گاهی اوقات برای اینکه با مکانیزم‌های پازل‌ها آشنا شوید، مجبورید بمیرید. البته در مرحله‌های ابتدایی بازی خیلی به چالش‌تان نمی‌کشد و بعد از مدتی روی سخت خود را نشان می‌دهد. Feist جایزه‌های زیادی برده و در نبود اینساید (دیگر بازی سازنده لیمبو) روی اندروید، این عنوان پلتفرمر می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

Feist

Feist

سازنده: Finji قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 228.1 / 87.71 مگابایت زبان:

Tank Stars

  • بازی آنلاین است

شخصیت‌های Bowmasters را با تانک‌ها عوض کنید. تبریک می‌گویم، شما یک بازی جدید با نام Tank Stars ساختید. البته تفاوت‌های Tank Stars با معروف‌ترین ساخته Playgendary فقط محدود به تغییر مبارزان نیست و سازنده با افزودن ویژگی‌هایی هر چند کوچک سعی کرده جذابیت فرمولش را حفظ کند.

با بیش از 50 میلیون دانلود، Bowmasters یکی از سرگرم‌کننده ترین و معروف بازی‌های آنلاین موبایل است

در Tank Stars نبردها یک به یک هستند و در هر نوبت، تانک‌ها به ترتیب به هم شلیک می‌کنند. با نابودی یکی از این وسیله‌های جنگی نیز مسابقه به اتمام می‌رسد. قابلیت خرید تانک‌های جدید و ارتقا آن‌ها از دیگر ویژگی‌های بازی هستند و همچنین برخلاف Bowmasters در اینجا مبارزان ثابت نیستند و می‌توانید تانک‌ها را در یک فاصله معین به سمت عقب یا جلو حرکت دهید.

Tank Stars

Tank Stars

سازنده: Playgendary قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 306.1 / 98 مگابایت زبان:

Bruce Lee Dragon Run

بازی بروسلی

  • بازی آفلاین است

کچ اپ (Ketchapp) این دفعه روی بروس لی دست گذاشته و عنوانی با محوریت این استاد هنرهای رزمی ساخته است. Bruce Lee Dragon Run یک بازی رانر بوده و مشابه بقیه ساخته‌های استودیو کچ اپ، در اینجا نیز تنها باید به فکر رکوردشکنی و گرفتن امتیازات بیشتر باشید. البته بازی بروسلی کچ اپ تفاوت‌های خوبی با دیگر عناوین فرانسوی‌ها دارد.

بازی هم آزادی بیشتری به بازیکن‌ها می‌دهد و هم با مینی‌گیمی شبیه به یکی دیگر از بازی‌های کچ اپ، تنوع را به تجربه بازیکن می‌آورد؛ در بازی بروسلی با کشیدن انگشتان به سمت چپ و راست، بروس لی تغییر جهت داده و همچنین با لمس کردن صفحه لمسی، او می‌پرد و ضربه معروف پا خود را اجرا می‌کند.

Bruce Lee Dragon Run

Bruce Lee Dragon Run

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 62.5 / 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    تشکر، هفت سنگ خوبی بود ?

مطالب پیشنهادی