ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میوت کردن صفحات اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه صفحات اینستاگرام را میوت کنیم؟

بالاخره با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان میوت کردن صفحات اینستاگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شد. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید از انتشار پست‌ها و استوری‌های یک صفحه در تایم‌لاین خود جلوگیری کنید ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بالاخره با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان میوت کردن صفحات اینستاگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شد. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید از انتشار پست‌ها و استوری‌های یک صفحه در تایم‌لاین خود جلوگیری کنید

این ویژگی خوبی است که به اینستاگرام اضافه شده و مدت‌ها بود که جای خالیَش حس می‌شد. چرا که اغلب ما به دلایلی نمی‌توانیم دوستان و آشنایان نزدیکی که در روز تعداد زیادی پست عجیب و غریب منتشر می‌کنند را از دایره افرادی که دنبال می‌کنیم حذف کنیم.

اما با استفاده از ویژگی میوت کردن صفحات اینستاگرام، حداقل می‌توانید از شر پست‌های پرتکراری یک شخص که با سلیقه‌تان خیلی جور در نمی‌آیند، خلاص شوید. برای دسترسی به این ویژگی، ابتدا باید به سراغ صفحه‌ای بروید که قصد میوت کردنش را دارید.

سپس کلید تنظیمات یا همان سه نقطه موجود در سمت راست بالای صفحه را بفشارید تا پنجره‌ای حاوی چند ویژگی مختلف در مقابلتان باز شود. حالا از بین گزینه‌های موجود، به سراغ Mute بروید تا تنظیمات آن در اختیارتان قرار بگیرد.

میوت کردن صفحات اینستاگرام

برای میوت کردن افراد سه راه دارید: میوت کردن پست‌ها، میوت کردن استوری‌ها و میوت کردن هر دو آن‌ها. حالا بسته به شرایط خود یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید تا صفحه مورد نظر میوت شود.

با انجام این کار یک متن کوتاه روی صفحه نقش می‌بنند که مفهومش خبر از میوت شدن آن صفحه می‌دهد. البته میوت شدن آن صفحه یک ویژگی دائمی نیست و هر زمان که بخواهید می‌توانید صفحات میوت شده را از این حالت خارج کنید تا دوباره پست‌هایشان در تایم‌لاینتان قرار بگیرند.

برای اینکار هم فقط کافیست دوباره به صفحه میوت شده بازگردید و همان مسیر گذشته را طی کنید. البته اینبار با ورود به بخش میوت، تمرکز خود را روی واژه Unmute بگذارید و با انتخاب تمام گزینه‌هایی که حاوی این واژه هستند، آن صفحه را از حالت میوت دربیاورید.

در کل قابلیت میوت کردن صفحات اینستاگرام ویژگی خوبی است و به کمک آن حالا خیلی راحت‌تر می‌توان فضای این شبکه اجتماعی را با حال و هوای خود شخصی سازی کرد. میوت کردن صفحات اینستاگرام قابلیتی بود که مدت‌ها پیش باید در دست کاربران قرار می‌گرفت.

اما به خاطر اینکه سیاست صفحات اجتماعی فعلی روی نمایش بیشتر پست‌ها معطوف شده، اینستاگرام هم به نوبه خود از اضافه کردن این ویژگی طفره می‌رفت. با این حال، جای خوشحالی دارد که بالاخره و پس از اصرارهای زیاد، شاهد حضور این ویژگی در اینستاگرام هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ??
    ?? | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    میوت چیه! مَوت

    • Mr NoBody
      Mr NoBody | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

      آره دقیقا المَوت الاسرائیل

    • عابدپژوهي زهنده
      عابدپژوهي زهنده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

      آلي حرف نداره

مطالب پیشنهادی