ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دکمه فیزیکی شاتر گلکسی نوت 9 سامسونگ
تکنولوژی

احتمال بهره مندی گلکسی نوت 9 از دکمه فیزیکی شاتر با کارکرد دوگانه [به روز رسانی: دکمه جدیدی در کار نیست]

در حال حاضر پرچمداران سامسونگ علاوه بر دکمه پاور و کنترل حجم صدا، مجهز به یک دکمه فیزیکی دیگر برای فراخوانی دستیار بیکسبی هستند. حال شینده شده احتمال دارد گلکسی نوت 9 مجهز به یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در حال حاضر پرچمداران سامسونگ علاوه بر دکمه پاور و کنترل حجم صدا، مجهز به یک دکمه فیزیکی دیگر برای فراخوانی دستیار بیکسبی هستند. حال شینده شده احتمال دارد گلکسی نوت 9 مجهز به یک دکمه اختصاصی برای عکاسی و همچنین ثبت اسکرین شات ها باشد.

پیش از این تصاویری از قاب محافظ تولید شده برای فبلت پرچمدار کره ای ها منتشر شده بود که نشان می داد محصول مورد بحث علاوه بر دکمه های معمول دارای یک دکمه فیزیکی جدید است. دکمه ای که خبرگزاری کره ای Herald مدعی شده راز آن را کشف نموده است.

دکمه فیزیکی شاتر گلکسی نوت 9 سامسونگ

این منبع فاش می کند که با دو بار فشردن دکمه مورد بحث اپلیکیشن دوربین نوت 9 باز خواهد شد و سپس می توان از آن برای ثبت تصاویر یا آغاز/پایان فیلمبرداری استفاده نمود. ضمناً قرار است فشردن طولانی دکمه مذکور در زمان باز نبودن اپلیکیشن دوربین منجر به ثبت اسکرین شات از صفحه نمایش فبلت تازه سامسونگ شود.

هنوز نمی توان صحت اطلاعات فوق را تایید نمود، اما نگاهی به رویکرد کمپانی کره ای در خصوص قابلیت های مرتبط با دوربین پرچمدارانش در چند سال اخیر شانس بدل شدن به واقعیت شایعات مورد بحث را افزایش می دهد.

به روز رسانی [۲۶ خرداد]: به تازگی تصویری تازه از کیس محافظ گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد شکافی که تا پیش از این تصور می شد محل قرارگیری دکمه فیزی شاتر دوربین است، در واقع به محل اتصال بند نگه دارنده موبایل تعلق دارد.

شاید از شنیدن این خبر تا حدودی دلسرد شده باشید، اما بد نیست بدانید که در کنار این شنیده شده فبلت پرچمدار تازه سامسونگ قرار است برای نخستین بار با رنگ قهوه ای و یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود. گرچه این شنیده ها نیز تا قبل از تایید رسمی قابل اطمینان نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MRSalem9675
    MRSalem9675 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    احتمالا مثل آیفون یه دکمه فیزیکی برا سایلنته

    چون یه گوشی اندرویدی دیگه هم دیدم گذاشته?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی