ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا هوم
تکنولوژی

سونی لانچر جدیدی را جایگزین اکسپریا هوم خواهد کرد

سونی اعلام کرده که در آینده لانچر جدیدی را جایگزین اکسپریا هوم خواهد کرد. ژاپنی‌ها چندی پیش اعلام کردند که به‌روزرسانی اپلیکیشن Xperia Weather را متوقف می‌کنند، به دنبال این موضوع هم خبر توقف توسعه لانچر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

سونی اعلام کرده که در آینده لانچر جدیدی را جایگزین اکسپریا هوم خواهد کرد. ژاپنی‌ها چندی پیش اعلام کردند که به‌روزرسانی اپلیکیشن Xperia Weather را متوقف می‌کنند، به دنبال این موضوع هم خبر توقف توسعه لانچر اکسپریا هوم منتشر شد که با توجه به قطع پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اکسپریا خبر چندان غافلگیرکننده‌ای نبود.

از زمان انتشار این اخبار تا امروز، بسیاری تصور می‌کردند که گوشی‌های جدیدی سونی در عوض استفاده از لانچر اختصاصی خود از لانچر اندروید خالص استفاده خواهند کرد. اما امروز مشخص شده که خوشبختانه قرار نیست شاهد این موضوع باشیم و در آینده لانچر اختصاصی و جدیدی را در گوشی‌های سونی تجربه خواهیم کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این لانچر جدید در دسترس نیست و نمی‌دانیم چه تغییراتی انتظارمان را می‌کشد. اما با توجه به قطع پشتیبانی کامل از اکسپریا هوم، می‌توان امیدوار بود که سونی یک لانچر کاملا جدید و متفاوت را در دستور کار خود قرار داده باشد.

از آنجا که قابلیت‌های لانچر آینده سونی هنوز مشخص نیست، در مورد تاریخ انتشار آن هیچ صحبتی به میان نیامده و معلوم نیست که چه مدت در دست توسعه بوده است، حرف و حدیث‌ها در مورد آن فراوانند. اما نکته مسلم اینجاست که اگر ارائه ژست‌های حرکتی جدید جزو برنامه‌های این لانچر باشد، ایده بدی نیست که ژاپنی‌ها پیش‌نمایشی از آن را در نسخه بتای بعدی اندروید P منتشر کنند.

مطمئنا تست قابلیت‌های این لانچر روی گوشی اکسپریا XZ2 می‌تواند فرصت خوبی برای سونی باشد که با دریافت بازخوردهای کافی، محصولی کامل و درخور طرفداران قدیمی خود ارائه بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HyperHope
    HyperHope | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    این سونی چرا انقدر عجیبه؟! والا من رو دست لانچر سونی ندیدم... به جای اینکه روی طراحی و دوربین گوشیاش تمرکز کنه ، رفته دنبال چیزی که توش نتنها بد نیست بلکه جزو بهتریناست.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

    كلا هيچي نزارين بابا، همون اندرويد خالص بهتره، نميدونم چ اسراريه كه دستكاري كنن

مطالب پیشنهادی