ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه اندروید فورتنایت از قوانین دست‌وپا گیر سونی در امان ماند

چند روز پیش فورتنایت برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و با وجود اینکه بازی در کمترین زمان ممکن توانست به بیش از 2 میلیون دانلود روی این پلتفرم برسد اما چیزی که بیشتر از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

چند روز پیش فورتنایت برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و با وجود اینکه بازی در کمترین زمان ممکن توانست به بیش از 2 میلیون دانلود روی این پلتفرم برسد اما چیزی که بیشتر از همه هیاهو به راه انداخت، سیاست عجیب سونی پیرامون پورت نینتندو سوییچ فورتنایت بود؛ اگر اکانت اپیک گیمز را روی پلی استیشن 4 باز کنید، دیگر قابلیت استفاده از آن را روی کنسول بازی سوییچ نخواهید داشت.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، نسخه اندروید فورتنایت از تصمیمات سونی در امان مانده و خبری از قوانین دست‌وپا گیر ژاپنی‌ها نیست. بنابراین به کمک ویژگی کراس پلی، بازیکن‌های اندروید نه تنها می‌توانند با گیمرهای پی سی، کنسول‌ها و دارندگان آی‌دیوایس‌ها بازی را تجربه کنند، بلکه قابلیت این را دارند تا اکانت‌ اپیک گیمز خود را روی بقیه پلتفرم‌ها بالا بیاورند.

نسخه اندروید فورتنایت

در واقع وقتی در فورتنایت آیتم جدیدی می‌خرید، این وسیله در اکانت اپیک گیمز ذخیره می‌شود. به همین خاطر روی هر پلتفرمی که اکانت را اجرا کنید، باز آیتم‌ها را دارید. به واسطه سیاست‌های سونی، نسخه نینتندو سوییچ از این ویژگی به طور کامل پشتیبانی نمی‌کند و در حالی که بعضی‌ها نگران بودند این محدودیت‌ها به اندروید هم راه پیدا کند، کمپانی توسعه‌دهنده خیال بازیکن‌ها را راحت کرد.

با این حساب نینتندو سوییچ به تنها پلتفرمی از فورتنایت تبدیل خواهد شد که در استفاده از اکانت اپیک گیمز روی تمام پلتفرم‌ها محدودیت‌هایی دارد. نسخه اندروید فورتنایت برای عرضه در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. برای آشنایی با ساز و کار قابلیت کراس پلی بازی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «راهنمای کراس پلی فورتنایت؛ چگونه با بازیکن‌های بقیه پلتفرم‌ها بازی کنیم؟» را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    کامپیوتر که کنسول نیست saeed N

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    اتفاقا من رو کامپیوتر اکانت فورتنایت رو داشتم بعد که رو پلی استیشن نصب کردم با همون اکانت اومد لولم هم همون بود کیزایی که بهم داده بود هم تو پلی استیشن اومد

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    سونی چونکه مطمئن شده که این نسل رو برنده شده و دو برابر مایکروسافت کنسول فروخته، خیلی داره خودشو ع ن می‌کنه جدیدا
    اون از قابلیت کراس پلی که مایکروسافت همش داره چراغ سبز نشون می‌ده که آماده‌ست که پیاده سازی بشه ولی سونی همش مخالفت میکنه‌. اینم از این مسخره بازیش با جریان فورتنایت که خودشو تافته جدا بافته میبینه.
    سونی رو خیلی دوستش دارم و بازیاش و کنسولش عالین ولی از لحاظ مشتری مداری و امکانات واقعا داره شورشو در میاره.
    فک نمیکردم اینو هیچوقت بگم ولی در این مورد باید بگم که «برو از مایکروسافت یاد بگیر»!

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    اخه این فورتنایت چیه مسخرس. فقط کانتر

    • هيدي
      هيدي | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      من کانتر ۱.۶ بازی میکنم رو pc

مطالب پیشنهادی