ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوستر تبلیغاتی موبایل Find X محصول اوپو
تکنولوژی

اوپو Find X احتمالاً بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت

اوپو Find X قرار است فردا معرفی شود و طی هفته‌های اخیر، گزارش شده این گجت از مشخصات قابل توجهی بهره خواهد برد. حال صفحه تبلیغاتی زنده‌ای که اخیراً برای این موبایل راه‌اندازی شده، به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اوپو Find X قرار است فردا معرفی شود و طی هفته‌های اخیر، گزارش شده این گجت از مشخصات قابل توجهی بهره خواهد برد. حال صفحه تبلیغاتی زنده‌ای که اخیراً برای این موبایل راه‌اندازی شده، به ویژگی خاص این گوشی اشاره می‌کند و بیان می‌کند که اوپو Find X احتمالاً بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت.

این تصویر، توجه کاربران را به نسبت نمایشگر به بدنه بالای این موبایل جلب می‌کند اما روش متفاوتی برای مطرح کردن ویژگی یاد شده در نظر گرفته است. این پوستر تنها ۹ اول این درصد را به نمایش گذاشته و دو عدد دیگر را مخفی کرده تا کنجکاوی کاربران را برانگیزد.

اوپو Find X

با این وجود چندی پیش بن گسکین، با انتشار پستی در توییتر، برنامه‌ی تبلیغاتی این شرکت را خراب کرده چرا که او در این پست خاطرنشان کرده بود اوپو Find X از نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳.۸ درصد بهره خواهد برد. این درصد بالا موجب می‌شود که گوشی یاد شده به کم حاشیه‌ترین موبایل حال حاضر جهان تبدیل شود.

به نظر می‌رسد که اوپو بریدگی بالای نمایشگری در پرچمدار جدیدش تعبیه نکرده و همین مسئله، درصد نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالایی برای این موبایل فراهم آورده است. حال برای کاربران سوال پیش آمده که دوربین سلفی این گجت، کجای آن قرار خواهد گرفت.

اوپو Find X

از آنجایی که جدیداً برخی شرکت‌ها دوربین سلفی داخل بدنه موبایل مخفی می‌کنند، کارشناسان گمان می‌برند که چنین مکانیزمی در اوپو Find X به کار رفته باشد.

پیش از این مطلع شده بودیم که Find X قرار است از یک نمایشگر ۶.۴۲ اینچی امولد برخوردار باشد و به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و اندروید اوریو با رابط کاربری ColorOS مجهز گردد.

علاوه بر این انتظار می‌رود که دوربین اصلی دوگانه این موبایل از سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند باشد و فناوری Face ID نیز در آن تعبیه گردد. باتری  ۳۶۴۵ میلی آمپر ساعتی و وزن ۱۸۶ گرمی نیز از دیگر مشخصات پرچمدار جدید اوپو به شمار می‌رود.

 

تماشا کنید: ویدیوی بررسی OPPO R7 Plus

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی