ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

نسخه ای از گلکسی نوت 9 سامسونگ حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد داشت؟

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 9 را در هفته های پیش رو معرفی کند. هر چه به زمان رونمایی نزدیک تر می شویم، اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی نیز بیشتر می شود. اکنون ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 9 را در هفته های پیش رو معرفی کند. هر چه به زمان رونمایی نزدیک تر می شویم، اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی نیز بیشتر می شود. اکنون گزارش شده احتمالاً سامسونگ نسخه ای از گلکسی نوت 9 را با حافظه داخلی 512 گیگابایتی همراه خواهد کرد.

البته اعلام شده که این نسخه در ابتدا تنها محدود به کشورهای چین و کره جنوبی خواهد بود و شاید پس از آن شاهد عرضه آن در کشورهای دیگر باشیم. بنا بر اطلاعاتی که پیش از این در مورد گلکسی نوت 9 منتشر شده، انتظار می رود گلکسی نوت 9 از رم 6 گیگابایتی به همراه چیپست 8 هسته ای اگزینوس 9810 بهره مند باشد.

گلکسی نوت 9

علاوه بر این گوشی پرچمدار آتی ساموسنگ از اندروید 8.1 بهره مند خواهد بود و به آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی شرکت کره ای مجهز خواهد شد. بر اساس آنچه پیش از این اعلام شده بود، باتری این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین انتظار می رود دوربین اصلی گلکسی نوت 9 از گشودگی دیافراگم متغیر بهره مند باشد و در عین حال به لنز تله فوتوی جانبی مجهز شود و دوربین سلفی آن دارای حسگری 8 مگاپیکسلی باشد.

از حیث طراحی، گلکسی نوت 9 ظاهری بسیار شبیه به نوت 8 خواهد داشت، به عبارتی از فریم آلومینیومی بهره خواهد برد، بخش های جلو و عقب آن از جنس شیشه خواهد بود و به کلید های ولوم، پاور و نیز کلید جداگانه ای برای فعال کردن دستیار هوشمند بیکسبی مجهز خواهد شد. علی رغم اینکه پیش از این گمانه زنی شده بود که کلید جداگانه ای برای فعال کردن دوربین در کنار این گوشی تعبیه شده، ولی گزارشات اخیر اعلام کرده اند که چنین کلیدی وجود ندارد.

گمان می رود گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد ماه در نیویورک معرفی شود، مدت کوتاهی پس از آن آماده پیش فروش باشد و دو هفته پس از رونمایی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad
    milad | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    مشخصات سخت افزاریش که کاملا لو رفت
    مشتاقم بدونم چه قابلیت های نرم افزاریی داره به خصوص قلمش

مطالب پیشنهادی