ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید PES 2019 با محوریت دیوید بکام منتشر شد [تماشا کنید]

دیوید بکام بدون شک یکی از محبوب ترین ورزشکاران دهه های اخیر است. جدیدترین نسخه از سری PES هرچند بدون حضور لیگ قهرمانان اروپا عرضه می شود اما سران کونامی با قراردادی تازه با بکام، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

دیوید بکام بدون شک یکی از محبوب ترین ورزشکاران دهه های اخیر است. جدیدترین نسخه از سری PES هرچند بدون حضور لیگ قهرمانان اروپا عرضه می شود اما سران کونامی با قراردادی تازه با بکام، مانور زیادی نسبت به حضور او در بازی داده اند.

بعد از آن که سرانجام اولین تریلر از گیم پلی این بازی در روزهای گذشته منتشر شد، حال سازندگان PES 2019 تریلری را با محوریت حضور دیوید بکام در این عنوان، منتشر کرده اند.

آن طور که از شواهد پیداست، چهره او با دقت بسیار بالایی و با استفاده از فناوری موشن کپچر در بازی شبیه سازی شده و شاهد حضور او به عنوان مهره ای تعین کننده و تاثیر گذار در بخش آنلاین PES 2019 باشیم.

حتی یک نسخه David Beckham برای این عنوان در نظر گرفته شده و تصویر او روی نسخه Legend Edition هم دیده می شود. طبق وعده سازندگان بازی، این عنوان بهترین نسخه PES با بیشترین محتوای لایسنس شده در طول تاریخ این فرنچایز خواهد بود.

در ضمن مدتی پیش لیست 7 لیگ قوتبالی که به صورت لایسنس شده و با پیراهن و ورزشگاه های واقعی در PES 2019 حضور خواهند داشت، توسط کونامی اعلام شده بود.

قرار است به زودی یک دمو قابل بازی از PES 2019 منتشر شود. نسخه اصلی بازی برای پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ 8 شهریور ماه عرضه خواهد شد. هنوز وجود نسخه نینتندو سوییچ این عنوان از سوی سازندگانش رد تا یا تایید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    حسودی نداره که عزیز

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    نکنه میخان دخترا رو جذب کنن که گیر دادن به بکام...

مطالب پیشنهادی