ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lego: The Incredibles
ویجیاتو - بازی

۸ نکته‌ای که باید در مورد بازی Lego: The Incredibles بدانید

۱۴ سال پیش، زمانی که پای انیمیشن جذاب The Incredibles نشستیم، حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که قرار است در ورطه یک انتظار طولانی بیفتیم. اما مدتی پیش بالاخره این انتظار طولانی به پایان رسید ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

۱۴ سال پیش، زمانی که پای انیمیشن جذاب The Incredibles نشستیم، حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که قرار است در ورطه یک انتظار طولانی بیفتیم. اما مدتی پیش بالاخره این انتظار طولانی به پایان رسید و پیکسار خبر از اکران قسمت دوم این مجموعه در سال ۲۰۱۸ داد.

با این حال، جالب اینجاست که بازگشت شگفت‌‌انگیزان فقط به دنیای انیمیشن‌ها محدود نشد و قرار است که آن‌ها به لطف لگوهای شگفت انگیز، پا در دنیای بازی‌های ویدیویی هم بگذارند. به همین خاطر موضوع ۸ نکته امروز را به Lego: The Incredibles اختصاص دادیم و میخواهیم با اشاره به چند نکته مهم این بازی، تصویری از آنچه قرار است با آن رو به رو شوید را برایتان ترسیم کنیم.

Lego: The Incredibles داستان هر دو قسمت انیمیشن را به تصویر می‌کشد

Lego: The Incredibles

اولین و جالب‌ترین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد به داستان بازی مربوط می‌شود. Lego: The Incredibles نه تنها داستان انیمیشن اول را به طور کامل بازگو می‌کند، بلکه به قسمت دوم هم ورود می‌کند و به روایت آن نیز می‌پردازد.

پس با این اوصاف Lego: The Incredibles داستان تعاملی کاملی را از هر دو قسمت این مجموعه محبوب به تصویر می‌کشد که احتمالا در این میان برایمان سورپرایزهایی هم به همراه دارد تا بیشتر برای تجربه دلنشین این بازی، ذوق زده شویم.

همه شخصیت‌های اصلی قابل بازی هستند

Lego: The Incredibles

از آنجایی که Lego: The Incredibles داستان خانواده شگفت‌انگیز را روایت می‌کند، پس نیازی نیست برایتان بگویم که قرار است با چه کاراکترهایی آشنا شوید. به هر حال ۱۴ سال پیش همه ما کلی با آن انیمیشن فوق‌العاده خاطره ساختیم و تک تک شخصیت‌ها و اعضای این خانواده عجیب و غریب را خیلی خوب می‌شناسیم.

اما خبر خوب این است که در Lego: The Incredibles قادر به کنترل تمام اعضای این خانواده شگفت انگیز هستیم و می‌توانیم با استفاده از توانایی‌های منحصر به فرد آن‌ها، این بار خودمان به روایت داستان شیرینشان بپردازیم.

هر یک از اعضای خانواده شگفت‌انگیز قدرت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند

Lego: The Incredibles

اگر انیمیشن The Incredibles را دیده باشید حتما می‌دانید که هر یک از اعضای خانواده دوست‌داشتنی آقای پار، قدرت‌های فرابشری و منحصر به فردی دارند که می‌توانند بسته به نیازشان، از آن‌ها در جای درست استفاده کنند. حالا با پا گذاشتن خانواده شگفت‌انگیز به دنیای لگوها، تمام این قدرت‌های فرابشری نیز رنگ و بوی لگویی به خود گرفته‌اند که به شیوه‌های جالب و منحصر به فردی در بازی Lego: The Incredibles شاهدشان هستیم.

به طور کلی همانند انیمیشن، دش پر سرعت است و وایولت قدرت ناپدید شدن و کنترل اجسام از راه دور را در اختیار دارد. توانایی‌های خاص پدر و مادر محبوب خانواده هم به ترتیب روی قدرت بدنی و منعطف بودن، معطوف شده که در هم آمیخته شدن این دو در صحنه‌های اکشن بازی لحظات جالبی را به وجود می‌آورد.

جالب اینجاست که بدانید، توسعه‌دهندگان Lego: The Incredibles یک سری قدرت خاص‌تر هم برای هر کاراکتر در نظر گرفته‌اند که در برخی لحظات می‌توان از آن‌ها برای از بین بردن دشمنان استفاده کرد.

لازمه پیشرفت در مراحل، همکاری با هم و استفاده درست از قدرت‌‌های ویژه هر کاراکتر است

Lego: The Incredibles

از ویژگی‌های مهم گیم‌پلی Lego: The Incredibles نیز باید به همکاری میان کاراکتر‌ها اشاره کرد. تقریبا تمام جهان لگویی Lego: The Incredibles، پر است از پازل‌های جالب و جذابی که حل کردنشان بدون همکاری با دیگر کاراکترهای موجود در صحنه ممکن نیست.

البته پیوستن به یکدیگر و شروع یک کار گروهی برای حل یک پازل، باید با توجه به قدرت‌های منحصر به فرد هر کاراکتر صورت گیرد. پس در اصل برای حل پازل‌های موجود در بازی، باید به دو سوال مختلف پاسخ دهید که در یکی باید برای پیدا کردن راه حل معمای اصلی تلاش کنید و در دیگری می‌بایست به کاراکترهای تحت اختیارتان نگاهی بیندازید و ببینید که توانایی کدامشان قادر است از راز معمای اصلی پرده بردارد.

امکان دو نفره بازی کردن هم وجود دارد

Lego: The Incredibles

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب Lego: The Incredibles قابلیت دو نفره بازی کردن آن است. خیلی راحت می‌توانید کنترل یکی از کاراکترها را به دست دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بسپارید و با هم راهی برای پیشرفت در مراحل بازی پیدا کنید.

البته بگذارید همینجا به این موضوع اشاره کنم که Lego: The Incredibles از قابلیت Co-Op آنلاین پشتیبانی نمی‌کند و اگر می‌خواهید با دوستانتان به تجربه بازی بپردازید، یادتان باشد که اول آن‌ها را به خانه خود دعوت کنید.

تمام لوکیشن‌های هر دو انیمیشن با لگو بازسازی شده‌اند

Lego: The Incredibles

همانطور که گفتیم، داستان بازی روایتگر اتفاقات قسمت اول و همچنین دوم این مجموعه است و تمام کاراکترهایی که تا کنون با آن‌ها آشنا شدیم یا قرار است که آشنا شویم، در بازی حضور دارند. اما نکته جالب‌تر این است که تمام لوکیشن‌های دنیای The Incredibles از مونیسیبرگ گرفته تا جزیره نومنیسن همگی در بازی بازسازی شده‌اند و روح رنگارنگ لگوها، جان تازه‌ و متفاوتی به آن‌ها بخشیده.

پس به همین خاطر، حالا می‌توانیم در تمام محیط‌هایی که چند سال پیش در صفحه تلویزیون‌ها به تماشایشان نشستیم، بگردیم و با لمس دوباره حس شیرینشان خود را مشغول کنیم.

در بازی گردش روز و شب هم وجود دارد

Lego: The Incredibles

دیگر تقریبا همه ما این را می‌دانیم که در دنیای ابر قهرمانان، تاریکی شب جایی است که جرم و جنایت در آن، جان دوباره می‌گیرد. به همین خاطر هم گویا قرار است در Lego: The Incredibles شاهد چرخش روز و شب هم باشیم تا براساس آن جو بازی مدام دست خوش تغییرات اساسی شود.

این یعنی احتمالا در دل روز خبر چندانی از جرم و جنایت در دنیای لگویی بازی نیست و در این ساعات خانواده شگفت انگیز همانند باقی مردم، زندگی عادی خودشان را سپری می‌کنند. اما گویا توسعه‌دهندگان برای شب‌ها برنامه‌های جالبی چیده‌اند و به احتمال زیاد پس از غروب آفتاب شاهد اتفاقات جالبی در دنیای بازی خواهیم بود.

Lego: The Incredibles کی و برای چه کنسول‌هایی عرضه می‌شود؟

Lego: The Incredibles

Lego: The Incredibles اما از همان ابتدا در صف انتشار ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ماه) قرار گرفت و توسعه‌دهندگانش، کنسول‌های مقصد آن را ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پی‌سی و نینتندو سوییچ معرفی کردند. پس با این اوصاف همین الان بازی در دسترس است و می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    ممنون از خبری که دادی سریع میرم دانلودش کنم

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    واسه گوشی های همراه نمیاد ?
    چون اکثر بازی های لگویی اومدند واسه گوشی ها از ارباب گرفته تا هری پاتر و بتمن و اونجرز و ژوارسیک و جنگ ستارگان

مطالب پیشنهادی