ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های 2018
تکنولوژی

پُرفروش ترین آیفون 2018 کدام خواهد بود؟

گزارشی از وبسایت خبری «the bell» از کره جنوبی اعلام کرده که اپل بیشترین تعداد نمایشگر را برای نسخه پلاس آیفون 2018 در نظر گرفته است. تا کنون می دانیم که اپل در شهریور تا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

گزارشی از وبسایت خبری «the bell» از کره جنوبی اعلام کرده که اپل بیشترین تعداد نمایشگر را برای نسخه پلاس آیفون 2018 در نظر گرفته است.

تا کنون می دانیم که اپل در شهریور تا مهر ماه سه مدل آیفون معرفی می کند: دو مدل بهره مند از نمایشگرهای OLED با اندازه 5.8 و 6.5 اینچی به عنوان جایگزین هایی برای آیفون 10، در کنار یک نمونه ارزان قیمت تر که از نمایشگر 6.1 اینچی LCD بهره می برد.

در این گزارش که ادعا شده به واسطه منابعی از زنجیره تأمین اپل به دست آمده، تعداد 45 میلیون نمایشگر برای نسخه پلاس جایگزین آیفون 10 با نمایشگر 6.46 اینچی پیشبینی شده، در حالی که این میزان برای نمایشگر 5.8 اینچی جایگزین آیفون 10 برابر 25 میلیون و برای آیفون ارزان قیمت تر، 30 میلیون است.

در صورت صحت این موضوع، می توان گفت که  کمی کمتر از حدود نیمی از نمایشگرهای سفارش داده شده سه مدل آیفون 2018 تنها به مدل پلاس اختصاص خواهد داشت.

آیفون 2018

البته در گزارش اشاره شده که این پیشبینی می تواند تغییر کند، زیرا اپل میزان سفارشات را بر اساس تقاضای مشتریان تنظیم می کند. با این حال به نظر می رسد اپل انتظار دارد بزرگترین آیفون تمام دوران (از حیث نمایشگر) در واقع محبوب ترین نمونه بین سه مدل سال 2018 باشد.

با این حال اعداد اخیر با پیشبینی فروش 100 میلیون آیفون ارزان قیمت تر 6.1 اینچی در تضاد است. البته نباید فراموش کرد که پیش از این اعلام شده بود که اپل احتمالاً در در زمینه کیفیت مورد نظر خود برای نمایشگر های این آیفون به مشکل بر خورده بود و احتمالاً آیفون دارای نمایشگر LCD با مدتی تأخیر و پس از آیفون های دارای نمایشگر OLED روانه بازار خواهد شد.

به طور خلاصه باید گفت که احتمالاً از دید اپل، بزرگترین آیفون 2018 بیشترین توجهات را به خود جلب خواهد کرد. با این حال فراموش نکنیم که تا زمان عرضه آیفون ها و بسته به واکنش مشتری ها، ممکن است میزان سفارشات برای نمایشگرها تغییر کند.

 

تماشا کنید: ویدیویی از ماکت سه مدل آیفون 2018 منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی