ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصاتی از اکسپریا XZ3 در سایت GFXBench منتشر شد

به تازگی نام گوشی جدیدی از سری اکسپریا در لیست‌های سایت‌ GFXBench به چشم می‌خورد که به احتمال قوی مربوط به گوشی اکسپریا XZ3 است که همین هفته‌ی پیش تصاویر زنده‌ای از آن لو رفته بود. گجت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

به تازگی نام گوشی جدیدی از سری اکسپریا در لیست‌های سایت‌ GFXBench به چشم می‌خورد که به احتمال قوی مربوط به گوشی اکسپریا XZ3 است که همین هفته‌ی پیش تصاویر زنده‌ای از آن لو رفته بود.

گجت مذکور با شماره مدل H8416 در لیست این سایت به چشم می خورد، از نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد و در واقع راهی مشابه نسل قبلی خود یعنی اکسپریا XZ2 پیش گرفته است.

با این تفاوت که نمایشگر مدل جدیدتر قادر است همانند پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 9 و U12 پلاس کمپانی اچ تی سی قادر است رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را به نمایش بگذارد.

ضمن اینکه پرچمدار کمپانی ژاپنی از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد که یکی از سنسور‌هایش ۱۹ مگاپیکسلی خواهد بود و با اینکه مشخصاتی از لنز دیگر ارائه نشده، می توان حدس زد که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگری در کنار آن تعبیه شود چرا که گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم نیز از چنین دوربینی بهره می‌برد. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را در این موبایل ایفا خواهد کرد.

این موبایل همانطوری که از پرچمداران سال ۲۰۱۸ میلادی انتظار می‌رود، به یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۶۳۰ مجهز شده است. علاوه بر این ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در این موبایل تعبیه شده و می توان آن را با کارت حافظه‌ی میکرو اس دی ارتقا داد.

بر اساس مشخصات نوشته شده در این سایت، گوشی اکسپریا XZ3 به طور پیش فرض از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی بهره خواهد برد.

اصولاً سونی هر شش ماه یک بار تلفن هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. این شرکت مرداد ماه سال گذشته طبق همین روال، از موبایل اکسپریا XZ1 رونمایی کرد و شش ماه بعد در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) اکسپریا XZ2 را معرفی نمود. با توجه به این روند، به نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی یاد شده قصد داشته باشد اکسپریا XZ3 را تا دو یا سه ماه دیگر معرفی کند. حال باید دید که سونی این موبایل را در جریان معرفی خواهد کرد یا برنامه‌های دیگری در نظر دارد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به موبایل پرچمدار سونی اکسپریا XZ2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    5.9 اینچ یعنی حاشیه هاش حسابی کم شده

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    با این وضع قیمتها ادم هیچ‌هیجانی برای خوندن مطاب نداره

مطالب پیشنهادی