ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فوتوز
تکنولوژی

گروه‌بندی عکس‌های مشابه در گوگل فوتوز آسان‌تر می‌شود

گوگل بی سر و صدا قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده که در صورت عدم اطلاع از آن‌ها، شاید متوجه حضورشان نشوید. یکی از این ویژگی‌ها امکان جدیدی برای گروه‌بندی عکس‌هاست که بعضی کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

گوگل بی سر و صدا قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده که در صورت عدم اطلاع از آن‌ها، شاید متوجه حضورشان نشوید. یکی از این ویژگی‌ها امکان جدیدی برای گروه‌بندی عکس‌هاست که بعضی کاربران اپلیکیشن از انتشار آن خبر داده‌اند.

به لطف ارتقای الگوریتم هوش مصنوعی فوتوز، این اپلیکیشن حالا می‌تواند تصاویر دارای سوژه‌های مشابه یا آن‌هایی که در یک بازه زمانی مشخص گرفته شده‌اند را در یک گروه گردآوری کند. به لطف این کار می‌توانید مدیریت بسیار بهتری بر تصاویر ذخیره شده در گالری خود داشته باشید.

جالب است بدانید که فارغ از گروه‌بندی، گوگل فوتوز حالا می‌تواند از میان عکس‌های گردآوری شده در یک پوشه آن‌هایی که کیفیت بهتری دارند را جدا کرده و برای ذخیره‌سازی به شما پیشنهاد بدهد. تشخیص این تصاویر هم به لطف هوش مصنوعی پیشرفته اپلیکیشن انجام می‌شود.

گوگل فوتوز

هر بار که اپلیکیشن مجموعه‌ای از تصاویر را در یک پوشه گردآوری می‌کند، تصویر بندانگشتی‌ای ظاهر می‌شود که این موضوع را به اطلاع شما برساند. هوش مصنوعی برنامه نیز عکسی که جلوه بهتری داشته باشد را با یک ستاره از سایر تصاویر متمایز خواهد کرد.

لازم به گفتن نیست که امکان ذخیره تصاویر گروه‌بندی شده هم برایتان وجود دارد. اما قابلیت جدیدی که از آن صحبت کردیم، هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و به نظر می‌رسد که برای کلیه کاربران گوگل فوتوز منتشر نشده است. بنابراین اگر هنوز چنین گزینه‌ای در اپلیکیشن نمی‌بینید بهتر است که چند روز دیگر برای انتشار آن منتظر بمانید.

گوگل فوتوز برای مدیریت تصاویر امکانات بسیار زیادی دارد که یاد گرفتن کار با آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. اگر می‌خواهید با این امکانات آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله آموزشی دیجیاتو با عنوان «آموزش گوگل فوتوز برای مبتدی‌ها» را از دست ندهید.

مطالب پیشنهادی