ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
تکنولوژی

بعضی کاربران از ظهور تب For You در اپلیکیشن نقشه گوگل خبر می‌دهند

طی کنفرانس گوگل I/O که اوایل ماه می امسال برگزار شد، تیم سازنده گوگل مپس از ارائه تب "For You" تا تابستان امسال خبر داد. اما با اینکه تا شروع تابستان هنوز چند روزی باقی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

طی کنفرانس گوگل I/O که اوایل ماه می امسال برگزار شد، تیم سازنده گوگل مپس از ارائه تب "For You" تا تابستان امسال خبر داد. اما با اینکه تا شروع تابستان هنوز چند روزی باقی مانده، اما بعضی کاربران از همین حالا شاهد ظاهر شدن این بخش جدید در اپلیکیشن نقشه گوگل بوده‌اند.

تب For You جایی است که گوگل مپس در آن مکان‌های مختلفی را جهت بازدید به شما پیشنهاد می‌کند. الگوریتم هوش مصنوعی گوگل با تحت نظر گرفتن نقاطی که قبلا بازدید کرده‌اید، علایق‌تان را کشف کرده و پیشنهاداتش را بسته به همین موضوع به شما ارائه می‌دهد.

گوگل مپس

به گفته یکی از کاربران ردیت، به نظر می‌رسد که در تب For You حتی می‌توانید یک محله خاص را هم دنبال کنید تا ضمن گرفتن پیشنهادات مرتبط با آن منطقه از آخرین اخبار و اتفاقات جالب آنجا نیز باخبر شوید. فید اخبار تب For You کسب و کارهایی که به تازگی در یک محله باز شده‌اند و اخبار نقاط مشهور را نیز به اطلاع شما می‌رساند.

جالب است بدانید که تمام پیشنهادات بخش For You رتبه‌بندی می‌شوند. گوگل با اعتماد به نفس کامل، به پیشنهاداتی که ممکن است بیشتر از سایرین مورد پسندتان واقع شوند رتبه بالاتری می‌دهد تا برای تصمیم‌گیری جهت بازدید از آن‌ها کار آسانی داشته باشید. در همین بخش هم می‌توانید از نقاط دیدنی فهرست هم بسازید و با همسفرهای خود به اشتراک بگذارید.

دسترسی به تب For You هنوز برای کلیه کاربران گوگل مپس آزاد نشده، اما به نظر می‌رسد که به تدریج و تا یکی دو هفته آینده کلیه کاربران بتوانند به این ویژگی مثبت و مفید در اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی