ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه تحت وب Android Messages
تکنولوژی

بالاخره نسخه تحت وب Android Messages در دسترس اندرویدی ها قرار گرفت

گوگل ساعاتی پیش بالاخره نسخه تحت وب Android Messages، اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید و رقیب جدی آی مسیج اپل را منتشر کرد. به لطف این نسخه اندروید‌ی‌ها می‌توانند از طریق رایانه به ارسال پیام پرداخته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

گوگل ساعاتی پیش بالاخره نسخه تحت وب Android Messages، اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید و رقیب جدی آی مسیج اپل را منتشر کرد. به لطف این نسخه اندروید‌ی‌ها می‌توانند از طریق رایانه به ارسال پیام پرداخته و پیام‌های دریافتی در گوشی‌ اندرویدی خود را هم مشاهده کنند.

به گفته گوگل، دسترسی به نسخه تحت وب از همین امروز برای بعضی کاربران آغاز شده و تا پایان هفته کلیه صاحبان دیوایس‌های اندرویدی از سراسر دنیا می‌توانند به این نسخه دسترسی پیدا کنند. نسخه وب Android Messages درست مثل موبایل از متن، عکس و استیکرها پشتیبانی به عمل می‌آورد.

نسخه تحت وب Android Messages

برای شروع پیام‌رسانی با نسخه وب، کافیست وارد سایت اندروید مسیج شده و کد QR به نمایش درآمده را توسط اپلیکیشن موبایل اسکن کنید. در این صورت میان موبایل و رایانه ارتباط مستقیمی برقرار شده و پیام‌ها میان این دو همگام‌سازی می‌شوند. البته به نظر می‌رسد که خصوصیت چت کراس پلتفرم Android Messages هنوز برای همه فعال نیست.

شکی نیست که انتشار نسخه تحت وب اندروید مسیج گام مهم گوگل در راستای پیام‌رسان‌هاست. غول موتورهای جستجو امیدوار است که این اپلیکیشن در مقایسه با پیام‌رسان Allo موفق‌تر ظاهر شده و به خاطر بکارگیری تکنولوژی RCS بتواند در آینده رقابت خوبی با سرویس‌های آی مسیج و فیسبوک مسنجر داشته باشد.

با توجه به اینکه Android Messages پیام‌رسان پیش‌فرض دیوایس‌های اندرویدی به شمار می‌آید، شکی نیست که حداقل در مقایسه با پروژه شکست خورده Allo محصول موفق‌تری برای گوگل خواهد بود.

اما در انتها بد نیست بدانید که همزمان با انتشار نسخه تحت وب، گوگل قابلیت‌های جدیدی مثل جستجوی درون‌‌برنامه‌ای تصاویر گیف، گسترش پشتیبانی از پاسخ‌های هوشمند در تعداد بیشتری از اپراتورهای همراه و پیش‌نمایش لینک‌ را هم به Android Messages اضافه کرده است.

به گزارش کاربران نسخه تحت وب Android Messages هنوز در ایران فعال نشده، اما احتمالا بتوانید طی هفته‌های آتی به آن دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    پیام رسان allo خیلی هم خوبه من دارمش خیلی هم جالبه

  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    واسه ایران هنوز فعال نیست ?

مطالب پیشنهادی