ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون X اپل
تکنولوژی

ویدیویی از ماکت سه مدل آیفون 2018 منتشر شد [تماشا کنید]

اپل قصد دارد در هفته های آتی سه مدل آیفون 2018 معرفی کند. تاکنون گمانه زنی های بسیاری در مورد مشخصات آنها فاش شده و به تازگی ویدیوی ماکت هایی از این سه گوشی منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

اپل قصد دارد در هفته های آتی سه مدل آیفون 2018 معرفی کند. تاکنون گمانه زنی های بسیاری در مورد مشخصات آنها فاش شده و به تازگی ویدیوی ماکت هایی از این سه گوشی منتشر شده که برخی از مشخصات ظاهری آنها را نشان می دهد.

بنا بر گزارش ها اپل قصد دارد این سه مدل آیفون را در شهریور تا مهر ماه معرفی کند: نسل دوم آیفون 10 با نمایشگر 5.8 اینچی، نسخه بزرگتر با نمایشگر 6.5 (یا 6.4) اینچی به عنوان آیفون 10 پلاس، یک نسخه ارزان قیمت تر آیفون 10 (احتمالاً با نام آیفون 9). دو مدل ابتدایی نمایشگرهای OLED خواهند داشت در حالی که مدل ارزان قیمت تر از نمایشگر LCD بهره مند خواهد بود.

در ویدیو ابتدا جایگزین 5.8 اینچی آیفون 10 بررسی می شود. بنا بر ادعای فردی که ویدیو را منتشر کرده، این گوشی ابعادی 143.65 در 72.03 میلی متری خواهد داشت. به این ترتیب طول آن مشابه با آیفون 10 است، در حالی که کمی (حدود 2 میلی متر) پهن تر شده است. با این حال به نظر می رسد که گوشی جدید به راحتی داخل قاب محافظی که برای آیفون 10 طراحی شده جای می گیرد.

نسخه پلاسِ جایگزین آیفون 10 تقریباً به اندازه آیفون 8 پلاس است. البته این گونه ادعا شده که احتمالاً اندکی راحت تر در دست قرار می گیرد. طول این گوشی 157.53 میلی متر است و با این حساب یک میلی متر کوتاه تر از آیفون 8 پلاس است و عرض 77.44 میلی متری آن نیز یک میلی متر کمتر است.

پس از آن به سراغ مدل 6.1 اینچی می رویم. این مدل اندازه ای 150 در 75.72 میلی متری دارد، ولی بر خلاف دو مدل پریمیوم، این آیفون قطری بیش از 8 میلی متر (8.47 میلی متر) دارد.

اپل اعلام کرده که انتظار دارد نمونه ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD (مدل 6.1 اینچی) محبوب ترین گوشی هوشمند در بین سه مدل خواهد بود. با این حال کمپانی ساکن کوپرتینو روی تقاضای بالا برای آیفون 10 پلاس نیز حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی