ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جداسازی کودکان از خانواده

مدیران برجسته فناوری خواستار پایان جداسازی کودکان از خانواده های مهاجر شدند

تیم کوک، زاکربرگ، خسروشاهی و تعدادی دیگر از مدیران شناخته شده خواستار تغییر در سیاست جدید ترامپ شده اند. در روزهای گذشته سیاست جداسازی کودکان از خانواده هایی که هنگام ورود غیرقانونی به مرزهای ایالات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

تیم کوک، زاکربرگ، خسروشاهی و تعدادی دیگر از مدیران شناخته شده خواستار تغییر در سیاست جدید ترامپ شده اند.

در روزهای گذشته سیاست جداسازی کودکان از خانواده هایی که هنگام ورود غیرقانونی به مرزهای ایالات متحده دستگیر شده اند بسیار خبرساز شده و حالا نوبت به مدیران عامل شرکت های بزرگ فناوری رسیده که با آن به مخالفت برخیزند. تیم کوک در مصاحبه با نشریه «ایریش تایمز» این سیاست را غیر انسانی خوانده است:

مشاهده تصاویر و ناله های کودکان قلب انسان را به درمی آورد. کودکان آسیب پذیرترین قشر در هر جامعه ای هستند و از نظر من این پروسه غیرانسانی باید متوقف شود.

مارک زاکربرگ در صفحه فیسبوک خود خواستار پایان این ماجرا در اسرع وقت شده. او اخیرا کمپینی را برای کمک مالی به «پروژه حقوق مدنی تگزاس» راه اندازی کرده که در چند ساعت اول آن ۱۷ هزار دلار جمع آوری شده و هدف از این کار را درخواست های متعدد افراد بسیاری می داند که در پی راهی برای کمک به خانواده های مهاجر بوده اند.جداسازی کودکان از خانواده

تعدادی دیگر از مدیرعامل فناوری از طریق توییتر در برابر سیاست جداسازی کودکان از خانواده ها قد علم کرده اند که در ادامه به آن اشاره شده است:

«ساندار پیچای»، مدیرعامل گوگل:

داستان خانواده هایی که در مرزها از هم جدا شده اند بسیار متاثر کننده است. مصرانه از دولت می خواهیم به دنبال راهی انسانی تر برای اینکار باشد که ارزش های ما را به عنوان یک ملت نشان دهد.

«برایان چسکی»، مدیرعامل Airbnb:

ایجاد شکاف بین آغوش والدین و کودک ظالمانه است و باید به آن خاتمه داد.

«جک دورسی»، مدیرعامل توییتر:

برای حفظ اعضای خانواده در کنار هم هر کاری که می توانید انجام دهید.

دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر:

به عنوان یک مهاجر و یک پدر آنچه که از مرزها می شنوم قلبم را می شکند. خانواده ستون فقرات جامعه است و سیاستی که به جای متحد ساختن آنها را از هم جدا سازد غیراخلاقی و کاملا اشتباه است.

نام مدیران دیگری نظیر «سوزان دایان وویچیتسکی» از یوتیوب، «جرمی ستاپلمن» از «یلپ» و«جان زیمر» از لیفت نیز در میان افراد ناراضی دیده می شود. پیش از این سازمان ملل هم با ناعادلانه خواندن این پروسه خواستار پایان جداسازی کودکان از خانواده های مهاجر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    ترامپ کاری میکنه تو آمریکا جنگ گسترده داخلی به وجود بیاد

    • سپهر هدایت
      سپهر هدایت | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      در جواب به red

      ترامپ کاری میکند که امثال تو از بی ساندیسی به درک فاسد بشید.

مطالب پیشنهادی