ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی فورتنایت رکورد بینندگان همزمان سرویس توییچ را جابجا کرد

فورتنایت رکورد جدید دیگری را به نام خود ثبت کرده است. این عنوان حالا بیشترین بازی تماشا شده روی سرویس توییچ است. در هفته گذشته بیش از 1.46 میلیون بیننده توییچ شاهد مسابقات این بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

فورتنایت رکورد جدید دیگری را به نام خود ثبت کرده است. این عنوان حالا بیشترین بازی تماشا شده روی سرویس توییچ است. در هفته گذشته بیش از 1.46 میلیون بیننده توییچ شاهد مسابقات این بازی بودند. در گذشته این رکورد با 1.1 میلیون بیننده به مسابقات بازی Counter-Strike: GO که در ماه ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، اختصاص داشت.

این مسابقات که تعداد بینندگان فورتنایت را به سطح تازه ای رساند، Pro-Am نام داشت که با حضور استریمر های معروفی همچون نینجا، Ali-A و سلبریتی های شناخته شده ای مانند پائول جورج به عنوان یکی از بازیکنان NBA و کمدین با سابقه، جوئل مک هال برگزار شد.

فورتنایت این روزها به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. سازمان سوپردیتا اوایل ماه جاری گزارشی را منتشر کرد که خبر از درآمد 296 میلیون دلاری این بازی برای سازندگانش در کمپانی اپیک گیمز می داد. رسیدن به این میزان درآمد باعث شد تا فورتنایت به بزرگ ترین بازی رایگان کنسولی تاریخ تبدیل شود.

فورتنایت و توییچ

فورتنایت تقریباً روی هر پلتفرمی قابل بازی است و طی هفته گذشته نسخه نینتندو سوییچ این عنوان هم منتشر شد. جالب است بدانید که نسخه موبایل بازی در مدت زمانی کمتر از دو ماه با جذب تعداد زیادی مخاطب به درآمدی 50 میلیون دلاری رسید.

البته همه جنبه های موفقیت فورتنایت مثبت نیستند. سازمان بهداشت جهانی چندی پیش اعتیاد به بازی  های ویدیویی را به عنوان یک اختلال روانی معرفی کرد. باید اذعان کرد که با گسترش بازی های بتل رویال، بسیاری بیش از اندازه به این بازی ها وابسته می شوند. روز گذشته در دیجیاتو خواندیم که اعتیاد به فورتنایت پای یک دختر 9 ساله را به مطب روانپزشک کشانده است.

دیدگاه شما چیست؟ دلایل موفقیت فورتنایت بتل رویال را در چه نکاتی می بینید؟ خودتان تا چه اندازه وابسته این بازی اعتیاد آور شده اید؟ این ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • albert
    albert | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    ما که خوشمون نیامد

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    سلام مگه فورتنایت برای اندروید اومده؟

    • milad
      milad | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      نه

مطالب پیشنهادی