ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه‌ی iOS از اپل‌ واچ‌ های بعدی خبر می‌دهد

آخرین نسخه‌ی مخصوص توسعه دهنگان سیستم عامل موبایل و تبلت اپل یعنی بتای دوم iOS 12 ، به چهار مدل ساعت هوشمند اشاره دارد که تا به حال، هیچکدام از آنها را دیده نشده اند و احتمال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

آخرین نسخه‌ی مخصوص توسعه دهنگان سیستم عامل موبایل و تبلت اپل یعنی بتای دوم iOS 12 ، به چهار مدل ساعت هوشمند اشاره دارد که تا به حال، هیچکدام از آنها را دیده نشده اند و احتمال می‌رود اپل‌ واچ‌ های بعدی باشند که قرار است در آینده‌ به بازار عرضه شوند.

نام چند مدل توسط یک توسعه دهنده بدست آمده که پیش از این نیز اطلاعات زیادی درباره‌ی گجت‌های در دست تولید اپل در رسانه‌ها منتشر کرده است.

اپل‌ واچ‌ های بعدی اشاره شده در نسخه‌ی بتای دوم iOS 12، واچ ۴.۱، ۴.۲، ۴.۳ و ۴.۴ نام دارند و به نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی نسل جدید و کاملی از ساعت‌های هوشمند اپل باشیم چرا که نسل حاضر این پوشیدنی‌ها نیز به اسامی واچ‌های ۳.۱ تا ۳.۴ خوانده می‌شوند.

علاوه بر این نسخه‌ی بتای یاد شده، اشاراتی به مدل‌هایی دارد که به نظر می‌رسد گجت های جدیدی باشند چرا که شماره مدل‌ آنها مورد مشابه دیگری ندارند. این پوشیدنی‌های جدید با شماره مدل‌های MTUD2، MTUK2 و MTX92  خوانده می‌شوند.

پیش از این گفته شده بود که اپل واچ‌های بعدی از اندازه و طراحی مشابهی با پشینیانشان بهره‌مند خواهند بود اما حاشیه‌هایی نازکتر موحب می‌شود که اندازه نمایشگرشان ۱۵ درصد بیشتر شود.

به نظر می‌رسد که اپل از نسل جدید اپل واچ‌های خود در مهرماه رونمایی کند چرا که در همین زمان رویداد بزرگی برای معرفی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد نمود.

در حال حاضر می دانیم که اپل امسال سه مدل آیفون معرفی می کند: دو مدل بهره مند از نمایشگرهای OLED با اندازه ۵.۸  و ۶.۵ اینچی به عنوان جایگزین هایی برای آیفون 10، در کنار یک نمونه ارزان قیمت تر که از نمایشگر ۶.۱  اینچی LCD بهره می برد.

در این گزارش که ادعا شده به واسطه منابعی از زنجیره تأمین اپل به دست آمده، تعداد ۴۵ میلیون نمایشگر برای نسخه پلاس جایگزین آیفون 10 با نمایشگر ۶.۴۶ اینچی پیشبینی شده، در حالی که این میزان برای نمایشگر ۵.۸  اینچی جایگزین آیفون 10 برابر ۲۵ میلیون و برای آیفون ارزان قیمت تر، ۳۰ میلیون است.

 

تماشا کنید: ویدیویی از ماکت سه مدل آیفون 2018 منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی