ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یاهو میل
تکنولوژی

یاهو میل برای اندروید گو منتشر شد؛ نسخه تحت وب آپدیت جدیدی دریافت کرد

در گوگل پلی قسمت ویژه‌ای وجود دارد که فقط به اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای Android Go اختصاص داده شده؛ نسخه کم‌حجم و ابتدایی اندروید برای موبایل‌های اقتصادی که معمولا دارای 1 گیگابایت رم و یا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

در گوگل پلی قسمت ویژه‌ای وجود دارد که فقط به اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای Android Go اختصاص داده شده؛ نسخه کم‌حجم و ابتدایی اندروید برای موبایل‌های اقتصادی که معمولا دارای 1 گیگابایت رم و یا کمتر هستند.

طبیعتا اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید گو نیز برای سازگاری با این سیستم عامل بسیار سبک و با حجم کم طراحی می‌شوند و تا کنون توسعه‌دهندگان زیادی به این کار اقدام کرده‌اند. آخرین آن‌ها، شرکت نام‌آشنای یاهو است که به تازگی نسخه اندروید گو اپلیکیشن یاهو میل را در پلی استور منتشر کرده است.

یاهو میل برای اندروید گو فقط 10 مگابایت حجم دارد و به ادعای توسعه‌دهندگان نهایتا 50 مگابایت از ظرفیت رم را به اشغال خود در می‌آورد. با این اوصاف احتمالا تجربه بسیار نرم و روانی از مدیریت ایمیل‌هایتان در آن خواهید داشت.

 یاهو میل

اما در کنار نسخه اندروید گو، یاهو میل به نسخه جدیدی برای نمایش در مرورگرهای موبایل هم مجهز شده که همان قابلیت‌های اپلیکیشن اصلی را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژست‌های حرکتی جدید برای کار در اینباکس
  • شخصی‌سازی محیط با تغییر تم و فعالسازی حالت تاریک
  • سایدبار پوشه‌بندی شده برای سازماندهی ایمیل‌ها
  • اسکرول بی‌نهایت تا انتهای صفحه (که مجبور نباشید برای مرور تمام ایمیل‌ها دکمه next را بزنید)
  • دسترسی آسان به نوار ابزار در هر ایمیل

همچنین اشاره به این موضوع هم بد نیست که می‌توانید از وبسایت موبایل یاهو میل، یک آیکن میان‌بر ساخته و آن را در صفحه خانگی خود قرار بدهید تا با فشردن آن به سرعت وارد اینباکس ایمیل‌هایتان شوید. برای ورود به وبسایت جدید می‌بایست از مرورگر موبایل وارد آدرس mail.yahoo.com  شوید و برای دریافت نسخه اندروید گو به گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی