ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فورتنایت را فراموش کنید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Creative Destruction

بازی Creative Destruction

  • بازی آنلاین است

بروزرسانی [2 تیر 97]: بررسی و معرفی کامل بازی Creative Destruction را از اینجا بخوانید.


کاش زودتر با بازی Creative Destruction آشنا می‌شدیم و جای Rocket Royale به معرفی این بازی می‌پرداختیم. بازی Creative Destruction نه تنها بهترین کلون و جایگزین فورتنایت برای اندروید است بلکه بازی به قدری عملکرد پایدار و خوبی دارد که از آن می‌توانیم به عنوان Rules of Survival فورتنایت یاد کنیم.

در واقع پیش از آنکه پابجی موبایل عرضه شود، بازیکن‌های گوشی‌های همراه با Rules of Survival خودشان را سرگرم کردند. بازی Creative Destruction می‌تواند دقیقا همین نقش را برای فورتنایت ایفا می‌کند. البته بازی Creative Destruction آن‌قدرها هم بازی جدیدی نیست و به نوعی نسخه بهبود یافته فورت‌کرفت (FortCraft) به حساب می‌آید.

Creative Destruction android

انگار بعد از مسائل حقوقی که سازنده پابجی با کلون‌ها پیدا کرد، توسعه دهنده فورت‌کرفت برای اینکه در دام اتفاقی مشابه نیافتد تصمیم گرفت تغییراتی در بازی بدهد. در هر صورت بازی Creative Destruction اینجاست و واقعا هم سرگرم‌کننده است. همانند فورتنایت، این بازی نیز از دو بخش ساخت‌وساز و تیراندازی تشکیل شده و همانند بقیه عناوین سبک بتل رویال باید سعی کنید دیگر بازیکن‌ها را بکشید.

در بازی به کمک اسلحه‌ای که دارید می‌توانید ساختمان‌های مختلف را نابود کرده و منابع مورد نیاز برای ساخت سازه‌ها را به دست بیاورید. وجود نمای اول شخص، حضور بیش از 13 اسلحه و سادگی بیشتر بخش ساخت‌وساز نسبت به فورتنایت از دیگر ویژگی‌های بازی Creative Destruction به شمار می‌روند.

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: ZuoMasterDeveloper قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 780 مگابایت زبان:

Gorogoa

  • بازی آفلاین است

Gorogoa تجربه‌ عجیبی است. نه فقط از لحاظ داستانی، هر چند بازی همانند لیمبو و اینساید سرنخ‌های کمی به بازیکن می‌دهد و در پایان با بعضی از سوال‌های بدون جواب رهای‌تان می‌کند اما چیزی که ساخته Jason Roberts را تا این اندازه به اثری خاص و متفاوت تبدیل کرده طراحی معماها و سبک هنری بازی است.

تجربه‌ای متفاوت از جنس اینساید و لیمبو می‌خواهید؟ Gorogoa را بازی کنید

محیط بازی به چهار بخش تقسیم شده و در هر کدام از آن‌ها می‌توانید یک تصویر بگذارید. حالا باید به گونه‌ای لایه‌های این عکس‌ها را بردارید و روی دیگری بگذارید تا معماها حل شوند. Gorogoa روایت زیبایی دارد، موسیقی دلنشینی پخش می‌کند و معماهای هوشمندانه‌اش مخاطب را به چالش می‌کشند. بد نیست بدانید ساخته Jason Roberts جایزه‌های زیادی برده است.

Gorogoa

Gorogoa

سازنده: Annapurna Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 630 / 503 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

بهترین بازی های اندروید

  • بازی آنلاین است

در هفته‌ای که گذشت بالاخره پابجی موبایل یکی از مهم‌ترین آپدیت‌هایش را دریافت کرد؛ حالا با دوربین اول شخص می‌توانید پورت موبایل را تجربه کنید. البته در نمای اول شخص، بازی سخت‌تر بوده و گستره دیدتان به اندازه حالت سوم شخص نیست. با این حال برای کسانی که به دنبال چالش بیشتر هستند، مطمئنا ویژگی جدید پابجی موبایل جذابیت‌های خودش را داشت. در کنار نمای اول شخص، یک نقشه کوچک‌تر نیز به بازی اضافه شده است.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1350 مگابایت زبان:

Suzy Cube

  • بازی آفلاین است

نینتندو با ماریو ران یک تجربه دو بعدی از این شخصیت معروف را به تلفن‌های هوشمند آورد و برای کسانی که خواهان عنوانی شبیه به ماریوهای سه بعدی روی گوشی‌های همراه هستند، Suzy Cube بهترین گزینه ممکن است. این بازی بعد از سه سال ساخت چند روز پیش به مرحله انتشار رسید و بعضی منتقدها از آن به عنوان «بهترین پلتفرمر سه بعدی موبایل» یاد کرده‌اند.

در بازی به کمک آنالوگ سمت چپ شخصیت اصلی داستان حرکت می‌کند و با ضربه روی بخش سمت راست صفحه لمسی نیز می‌پرد. سازنده منبع اصلی الهام خود را سری ماریو قرار داده و به همین خاطر بعضی از Power Upهای Suzy Cube (آیتم‌هایی برای افزایش قدرت) تا حدودی یادآور ساخته نینتندو هستند.

Suzy Cube

Suzy Cube

سازنده: Noodlecake قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 510 / 107 مگابایت زبان:

⚯ ONE LINE

  • بازی آفلاین است

ONE LINE عنوانی به هوشمندی دیگر ساخته‌های Infinity Games نیست اما بازی همچنان توانسته با حفظ فرمول بقیه عناوین این استودیو، تجربه‌ای را به وجود بیاورد که در عین سادگی مولکول‌های خاکستری مغزتان را به جنب‌وجوش بیاندازد. در بازی تنها باید روی تمام خطوط انگشت‌تان را بکشید. البته با این محدودیت که نمی‌توانید دو بار روی یک خط حرکت کنید. موسیقی آرامش بخش و گرافیک اتمسفریک که حالا به امضای Infinity Games تبدیل شده در ONE LINE نیز حضور دارند.

⚯ ONE LINE

⚯ ONE LINE

سازنده: Infinity Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 118 / 22.2 مگابایت زبان:

Darkness Rises

  • بازی آنلاین است

گرافیک بالا، ریتم تند مبارزات و کلاس‌های مختلفی که هر کدام قدرت‌های متفاوتی دارند؛ هر چیزی که از یک اکشن نقش آفرینی آنلاین می‌خواهید را Darkness Rises دارد. بازی داستان حمله شیاطین به زمین را روایت می‌کند و همانگونه که می‌توانید حدس بزنید، حالا وظیفه شماست تا به این هرج و مرج پایان بدهید.

در هر مرحله از بازی به سیاهچاله‌ها گوناگون می‌روید و با دشمنان می‌جنگید. همچنین می‌توانید با بقیه بازیکن‌ها یک گروه تشکیل داده یا با آن‌ها نبردهای تن به تن داشته باشید. قابلیت کنترل هیولاها و حیوانات، مدل سازی فوق العاده شخصیت‌ها و صداگذاری خوب کاراکترها از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی به شمار می‌روند. از همه مهم‌تر هم اینکه Darkness Rises نیازی به فیلترشکن ندارد.

Darkness Rises

Darkness Rises

سازنده: NEXON قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1380 مگابایت زبان:

مهمترین اتفاقات هفته

در هفته‌ای که گذشت دو خبر مهم منتشر شد. یکی اینکه بعد از انتظارات فراوان، بالاخره ماه آینده (از 10 تیر تا 9 مرداد) عنوان مورد انتظار Alto Odyssey برای اندروید عرضه می‌شود. سازنده روز دقیقی را مشخص نکرده اما می‌توانید با پیش ثبت نام بازی در گوگل‌ پلی، هنگام انتشار اپلیکیشن نوتیفیکیشنی دریافت کنید.

چند روز پیش پنجمین شماره دویل می کرای برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شد

در کنار تاریخ انتشار نسخه اندروید Alto Odyssey، مشخص شد که بتا Devil May Cry: War of the Peak پاییز امسال به انتشار می‌رسد و بازیکن‌ها در ماه نوامبر (10 آبان تا 9 آذر) می‌توانند این عنوان را برای اولین بار بازی کنند. War of the Peak که در اواخر 2018 عرضه می‌شود، سعی دارد با گیم‌ پلی سریع و استفاده از شخصیت‌های معروف سری یک تجربه متفاوت از مجموعه را به موبایل بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • یه بنده خدا
    یه بنده خدا | ۲ تیر ۱۳۹۷

    یه سوال:چرا از هر ۱۰ تا بازی ای که میگین یکیش تو بازاره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی