ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فوتوز
تکنولوژی

مدیریت فضای ابری در گوگل فوتوز آسان‌تر می‌شود

گوگل قرار است که به زودی قابلیت‌های تازه‌ای را به سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره تصاویر گوگل فوتوز اضافه کند. اگر چه همین حالا نسخه ۳.۲۳ اپلیکیشن در پلی‌استور منتشر شده، ولی ظاهرا قابلیت‌هایی که در ادامه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

گوگل قرار است که به زودی قابلیت‌های تازه‌ای را به سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره تصاویر گوگل فوتوز اضافه کند. اگر چه همین حالا نسخه ۳.۲۳ اپلیکیشن در پلی‌استور منتشر شده، ولی ظاهرا قابلیت‌هایی که در ادامه اشاره می‌کنیم به آپدیت‌ بعدی موکول شده‌اند.

به گزارش 9to5Google که فایل APK آخرین نسخه گوگل فوتوز را تحلیل و موشکافی کرده، به نظر می‌رسد که در نسخه‌های آتی گزینه‌ای برای خالی کردن فضای ابری به اپلیکیشن اضافه می‌شود. این کار از طریق کاهش کیفیت تصاویر با فشرده‌سازی انجام خواهد شد و می‌تواند در مدیریت فضای ابری کمک بزرگی برای کاربران به حساب بیاید.

البته نکته خوب اینجاست که پیش از فشرده‌سازی می‌توانید آن‌ها را از فضای ابری دانلود کنید که تصاویر با کیفیت اصلی را از دست ندهید. ضمنا همیشه امکان ارتقای فضای ابری با پرداخت حق اشتراک بیشتر را هم خواهید داشت.

گوگل فوتوز

اما گزینه دیگری هم که از موشکافی کدهای گوگل فوتوز کشف شده، ارائه تنظیماتی برای اعمال افکت بوکه و کنترل شدت آن روی عکس‌هاست. این تنظیمات به اینترفیس ویرایش تصاویر اضافه می‌شود و به احتمال زیاد یک اسلایدر مجزا برای این کار خواهد داشت.

در انتها بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوگل فوتوز در آپدیت اخیر خود امکان "لایک" کردن تصاویر و ویدیوها را هم دریافت کرده. کاربران حالا می‌توانند یک آلبوم کامل از عکس و ویدیو را با فشردن آیکن قلب آن از پایین صفحه لایک کنند.

گوگل فوتوز برای مدیریت تصاویر امکانات بسیار زیادی دارد که یاد گرفتن کار با آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. اگر می‌خواهید با این امکانات آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله آموزشی دیجیاتو با عنوان «آموزش گوگل فوتوز برای مبتدی‌ها» را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AmirHosein Sheei
    AmirHosein Sheei | ۲ تیر ۱۳۹۷

    از دوستان سوالی که دارم اینه شما هم روی نسخه iOS گوگل فتوز مشکل آپلود دارید ؟ یعنی خیلی کند آپلود میشه و یا اصلا نمیشه

مطالب پیشنهادی