ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برایان کرانیچ، مدیرعامل اینتل به خاطر برقراری رابطه با یکی از کارمندان استعفا داد

اینتل اعلام کرده که برایان کرانیچ، مدیرعامل این شرکت از سمت خود استعفا داده و این تغییر، فوراً اجرایی می شود. رابرت سوان، مدیر ارشد مالی اینتل هم اکنون به صورت موقت مدیرعامل کمپانی را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اینتل اعلام کرده که برایان کرانیچ، مدیرعامل این شرکت از سمت خود استعفا داده و این تغییر، فوراً اجرایی می شود. رابرت سوان، مدیر ارشد مالی اینتل هم اکنون به صورت موقت مدیرعامل کمپانی را عهده دار شده است. این کمپانی در بیانیه اخیر خود نوشته:

اینتل اخیراً با خبر شد که آقای کرانیچ با یکی از کارمندان رابطه داشته است. تحقیقات داخلی و خارجی تایید کرده اند که [کرانیچ] سیاست مربوط به ممنوعیت برقراری ارتباط با همکاران را زیر پا گذاشته است؛ قانونی که برای تمام مدیران یکسان است.

اینتل می گوید استعفای فوری کرانیچ به آن جهت پذیرفته شد تا نشان داده شود که «تمام کارمندان به ارزش های اینتل احترام گذاشته و خط قرمزهای کمپانی را رعایت می کنند». هیئت رییسه اینتل هم اکنون جستجو برای یک مدیرعامل ثابت را آغاز کرده است و ظاهراً کاندیداهایی چه در میان کارمندان داخلی و چه در میان نیروهای کاری خارجی وجود دارد.

تا پیش از این اتفاق، کرانیچ برای بیش از 10 سال در اینتل سمت ریاستی داشت و از ماه مه سال 2013 میلادی نیز مدیر عاملی کمپانی را برعهده گرفت. کرانیچ که در سال 1982 به اینتل پیوسته بود هم اکنون هیچ پروفایلی در وب سایت این کمپانی ندارد.

آنطور که خبرگزاری CNBC گزارش می دهد، رابطه کرانیچ با یکی از کارمندان این کمپانی «مدت ها قبل» اتفاق افتاده است اما اینتل اخیراً از این ماجرا باخبر شده. بعد از افشای این خبر، فوراً تحقیقاتی صورت گرفت و با تایید این اتفاق، تصمیم تغییر مدیرعامل فوراً اتخاذ شد.

کرانیچ که حالا آینده شغلی خود را در خطر می بیند قرار بود فعالیت های اینتل را گسترش داده و آن را از یک کمپانی صرفاً فعال در حوزه پی سی، به شرکتی تبدیل کند که تکنولوژی های پشت پرده کلاد و میلیون ها دیوایس متصل و هوشمند را توسعه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GTA
    GTA | ۱ تیر ۱۳۹۷

    همیشه پای کی زن در میان است. حتما یک زن بهش حقه زده

  • OLD
    OLD | ۱ تیر ۱۳۹۷

    از چه نوع رابطه ای حرف میزنید ؟!!

  • حجازی
    حجازی | ۱ تیر ۱۳۹۷

    بهتر بابا اینتل با این اصلا حرکت خوبی نداشت. حتی نتونست جایگاهاشو حفظ کنه

مطالب پیشنهادی