ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Red Dead Redemption 2 احتمالاً برای پی سی هم عرضه خواهد شد

راکستار هنوز به صورت رسمی تایید نکرده که بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی هم منتشر می شود اما یکی از اعضای سابق این کمپانی با انتشار پستی در سایت لینکدین، به صورت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

راکستار هنوز به صورت رسمی تایید نکرده که بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی هم منتشر می شود اما یکی از اعضای سابق این کمپانی با انتشار پستی در سایت لینکدین، به صورت تصادفی انتشار Red Dead جدید برای این پلتفرم را تایید کرده است.

این فرد پیش از این روی دیگر پروژه های بزرگ راکستار مانند GTA V و L.A.Noire هم به عنوان یک برنامه نویس، مشغول کار بوده است. در ضمن، در تصویر زیر می بینیم که در سوابق او، کار روی Red Dead Redemption 2 با پلتفرم های مقصد ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی دیده می شود:

آخرین بازی راکستار یعنی GTA V اول در انتهای نسل هفتم برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد و در آن زمان خبری از نسخه پی سی بازی نبود. بعد از رونمایی GTA V برای کنسول های نسل هشتم، عرضه آن روی پی سی هم تایید شد.

استفاده از این ترفند از سمت راکستار باعث شد تا GTA V به یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ تبدیل شود و عجیب نیست که شاهد رخ دادن چنین روندی برای Red Dead بعدی هم باشیم.

بازی Red Dead Redemption 2
بازی Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از کاندیدهای اصلی کسب جایزه بهترین بازی سال 2018 خواهد بود.

لازم به ذکر است که در نسل پیش، انتقادهای زیادی نسبت به عدم توجه کافی این کمپانی نسبت به پلتفرم پی سی مطرح بود اما انتشار موفق GTA V برای این پلتفرم نشان داد که دید راکستار نسبت به بازار پی سی تغییر کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 که پیش از این در دیجیاتو جدیدترین تریلر آن را بررسی کرده بودیم، در تاریخ 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. می توانید جدیدترین تصاویر از این عنوان مورد انتظار را از این جا تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • esio
    esio | ۱ تیر ۱۳۹۷

    اگه قرار شد عین جی تی ای ۵ اول نسل بعد بیاد پی سی گیمرا باید برن مقر راک استار رو اشغال کنند

مطالب پیشنهادی