ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ قابلیت Sticker Reaction را معرفی کرد

برخلاف تلگرام که از همان روزهای اولیه فعالیت خود قابلیت استفاده از استیکر را برای کاربران فراهم کرد، واتس اپ هنوز چنین ویژگی ندارد. با این حال چند ماه پیش مارک زاکربرگ حضور استیکرها در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

برخلاف تلگرام که از همان روزهای اولیه فعالیت خود قابلیت استفاده از استیکر را برای کاربران فراهم کرد، واتس اپ هنوز چنین ویژگی ندارد. با این حال چند ماه پیش مارک زاکربرگ حضور استیکرها در واتس اپ را تایید نمود و اکنون به نظر می‌رسد که تا انتشار موج اولیه استیکرهای این پیام رسان زمان زیادی باقی نمانده است.

بعضی از کاربران نسخه بتا 2.18.189 واتس اپ، اخیرا متوجه حضور استیکرهایی در برنامه شده‌اند. با توجه به تصاویر لو رفته، در کنار دکمه گیف‌‌ آیکون جدیدی تحت عنوان Stickers View به اپلیکیشن اضافه شده که با کلیک روی آن به منوی استیکرها دسترسی پیدا کنید. همانند تلگرام، در اینجا نیز استیکرها در قالب پک‌هایی عرضه می‌شوند و پیش از استفاده کاربران باید یک بار آن‌ها را دانلود کنند.

آنگونه که از تصویر مشخص است، واتس اپ برنامه دارد تا استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق (Love)، ناراحتی (Sad)، تعجب (Wow) و خنده (Lol) دسته‌ بندی کند. بنابراین اگر روی Love کلیک کنید، استیکرهای عاشقانه به نمایش درمی‌آیند. این ویژگی (دسته‌بندی استیکرها) Sticker Reaction نام دارد و احتمالا در زمان عرضه آن به نسخه نهایی، تعداد این دسته‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

استیکرهای واتس اپ
در نسخه کنونی بتا واتس اپ کاربران قابلیت استفاده از استیکرها را ندارند و این ویژگی فعلا قفل است. با استناد به گزارشات، در نسخه‌های بعدی شاهد فعال‌سازی استیکرها خواهیم بود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ?️
    ?️ | ۲ تیر ۱۳۹۷

    واقعا تلگرام یک سر و گردن بالاتره.

مطالب پیشنهادی