ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد

آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران جدیدترین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی را اعلام کرد. این شرایط فروش نقدی و مشارکتی سه خودروی اوتلندر، لنسر و میراژ را دربر می گیرد.بنا به ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران جدیدترین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی را اعلام کرد. این شرایط فروش نقدی و مشارکتی سه خودروی اوتلندر، لنسر و میراژ را دربر می گیرد.شرایط فروش محصولات میتسوبیشیبنا به بخش نامه اعلامی از سوی آرین موتور پویا در شرایط فروش محصولات میتسوبیشی به صورت نقدی موعد تحویل خودوهای اوتلندر، لنسر و میراژ به ترتیب 90، 30 و 30 روز کاری است.
اوتلندر از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به قدرت 170 اسب بخار استفاده می کند و این موتور به وسیله جعبه دنده CVT قدرت را به دو یا هر چهارچرخ منتقل می نماید.
جدا از قسمت فنی، اوتلندر از امکانات رفاهی مناسبی مانند کروز کنترل، دوربین دید 360 درجه، رانندگی 3 حالته به همراه حالت دو دیفرانسیل، سانروف 3 حالته، ترمز دستی برقی، مانیتور 6.4 اینچی، صندلی برقی 8 حالته و... سود می برد.‏از دیگر خودروهای اعلامی در شرایط فروش محصولات میتسوبیشی Lancer است. این خودرو داراى موتور 4 سیلندر به حجم 1800 سى سى است که 140 اسب بخار قدرت و 179 نیوتون متر گشتاور تولید مى کند.
از جمله تجهیزات این خودرو می توان به گیربکس CVT، سیستم تعلیق جلو مک فرسون استرات، سیستم تعلیق عقب اتصال چندگانه، فرمان برقی با تنظیم تلسکوپی، ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده و ترمز عقب دیسکی ساده، چراغ مه‌شکن، بال عقب و رینگ‌های 18 اینچ، سانروف، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان، سنسور باران، دوربین پارک، سنسور جلو و عقب، گرم‌کن آینه بغل، شوینده‌ی چراغ جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ها و تهویه‌ مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.
میتسوبیشى Mirage آخرین خودروی اعلامی در شرایط فروش محصولات میتسوبیشی است این خودرو داراى موتور 3 سیلندر به حجم 1200 سى سى است که مى تواند 79 اسب بخار قدرت و 100 نیوتون متر گشتاور تولید مى کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۱ تیر ۱۳۹۷

    دیجی اصلا تاحالا خودت سایتتو تو موبایل باز کردی ؟؟
    این سیستم عکستو درست کن اصلا نمیشه زوم کرد

مطالب پیشنهادی