ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاربران مایکروسافت و نینتندو باهم بازی می کنند؛ جای خالی سونی [تماشا کنید]

مایکروسافت با انتشار تریلری جدید، بار دیگر قابلیت بازی کردن کاربران ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را به تصویر کشید. این تریلر در حالی منتشر شده که سونی اجازه بازی کردن همزمان کاربران پلی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت با انتشار تریلری جدید، بار دیگر قابلیت بازی کردن کاربران ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را به تصویر کشید. این تریلر در حالی منتشر شده که سونی اجازه بازی کردن همزمان کاربران پلی استیشن 4 با دارندگان کنسول های دو کمپانی مایکروسافت و نینتندو را صادر نکرده است.

به روزرسانی جدید ماینکرفت که در واقع به طور کل یک بازی جدید است، علاوه بر سوییچ و ایکس باکس وان، به طور رایگان برای کاربران ویندوز 10، نینتندو سوییچ، ای او اس و اندروید این بازی هم قابل دریافت خواهد بود.

این اولین باری نیست که کاربران کنسول های مایکروسافت و نینتندو می توانند با یکدیگر بازی کنند و چنین قابلیتی قبلاً در عناوینی مانند راکت لیگ و فورتنایت هم وجود داشت.

این روزها تجربه میان پلتفرمی به بحثی داغ بین کاربران بازی های ویدیویی تبدیل شده است. بعد از انتشار فورتنایت برای نینتندو سوییچ، مشخص شد که کاربرانی که پیش از این اکانتی از این بازی روی پلی استیشن 4 داشته اند، قادر به استفاده از آن روی کنسول هیبریدی نینتندو نخواهند بود. همچنین کاربران پلی استیشن 4 فورتنایت (یا هر بازی دیگری) نمی توانند با کاربران سوییچ و ایکس باکس وان بازی کنند.

با بالا گرفتن انتقادها از سونی، این کمپانی ژاپنی بیانیه ای تازه در رابطه با این موضوع منتشر کرد:

«ما همیشه سعی می کنیم تا به خواسته های کاربرانمان احترام گذشته و کاری انجام دهیم تا آن ها از تجربه بازی ها، لذت زیادی ببرند. فورتنایت به عنوان یک تجربه free-to-play واقعی، نام مهمی بین کاربران پلی استیشن 4 به حساب می آید. با توجه به 79 میلیون کنسول فروخته شده و 80 میلیون کاربر فعال ماهیانه در شبکه پلی استیشن، ما یک جامعه کاربری بزرگی را ساخته ایم که گیمرها می توانند در آن فورتنایت یا هر بازی آنلاین دیگری را با یکدیگر انجام بدهند. همچنین ما تجربه این بازی با کاربران ویندوز، مکینتاش، اندروید و ای او اس را فراهم کرده ایم تا کاربران پلی استیشن 4 فورتنایت، امکان بازی حتی با گیمرهای بیشتری روی دیگر پلتفرم ها را هم داشته باشند.»

این که گیمرها در سرتاسر جهان بتوانند بدون توجه به این که چه پلتفرمی دارند، با یکدیگر بازی کنند، قابلیت جذابی است که سونی هنوز از آن حمایت نمی کند. نظر شما چیست؟ چرا سونی به طور خاص از بازی کردن دارندگان پلی استیشن 4 با کاربران کنسول های مایکروسافت و نینتندو جلوگیری می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • reza
    reza | ۲ تیر ۱۳۹۷

    چطورنسل قبل سونی همچین پیشنهادی بن ماکرو کرد ماکرو زیربارنرفت؟درصورتیکه نسل قبل این اندازه تفاوت وبرتری فاحشی نبود.حالا که ماکرو قافیه باخته داره این پیشنهادمیده.جواب کلوخ انداز سنگ است.

  • Shahriar
    Shahriar | ۱ تیر ۱۳۹۷

    اتفاقا جای شما خالیه ?

    • Shahriar
      Shahriar | ۱ تیر ۱۳۹۷

      *اینا

  • سامان
    سامان | ۱ تیر ۱۳۹۷

    فروش بیشتر ، قدرت بیشتر .

  • rasoolazizi
    rasoolazizi | ۱ تیر ۱۳۹۷

    خخخ شاید سونی قلقلکش بیاد

مطالب پیشنهادی