ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لی جون
کسب و کار

شیائومی یکی از بیشترین پاداش های تاریخ را به بنیانگذار خود اهدا کرد

شیائومی به تازگی یکی از بیشترین پاداش های تمام تاریخ را به «لی جون» مدیرعامل و بنیانگذار خود اهدا کرده است. در حالی که شیائومی، کمپانی تولید کننده کالاهای متعددی از جمله گوشی های هوشمند، ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

شیائومی به تازگی یکی از بیشترین پاداش های تمام تاریخ را به «لی جون» مدیرعامل و بنیانگذار خود اهدا کرده است.

در حالی که شیائومی، کمپانی تولید کننده کالاهای متعددی از جمله گوشی های هوشمند، قصد عرضه اولیه سهام (اولین فروش سهام توسط یک شرکت خصوصی) در اوایل ماه جولای (تیر ماه) را دارد، لِی جون پاداشی معادل با 1.5 میلیارد دلار را در قالب سهام دریافت کرده است.

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، این مبلغ به عنوان پاداش مشارکت به جون اهدا شده و ارتباطی با هیچ یک از اهداف عملکرد این شرکت در آینده نداشته. همچنین اعلام شده که پاداش مورد بحث ارتباطی با اینکه عرضه سهام در هفته های آتی تا چه حد خوب پیش برود ندارد.

لی جون

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال شیائومی قصد دارد هر واحد سهام را به قیمتی معادل با 2.17 تا 2.80 دلار آمریکا عرضه کند. به این ترتیب سهامی معادل با 6.1 میلیارد به فروش خواهد رسید.. در این صورت، میزان سهام لی جون می تواند به ارزشی بین 1.38 میلیارد تا 1.79 میلیارد دلار دست پیدا کند.

پاداش 1.5 میلیارد دلاری لی جون از برخی پاداش های سهام کمپانی های تکنولوژیک نیز فراتر رفته؛ «ایوان اشپیگل» مدیرعامل اسنپ چت پاداشی 638 میلیون دلاری را در ماه فوریه سال جاری میلادی دریافت کرده بود که از سال 2011 تا آن زمان، بالاترین میزان پاداش دریافت شده در قالب سهام بود.

پاداشی به این اندازه، که به اهداف تجاری در آینده ارتباطی ندارد، چندان معمول نیست. از نمونه پاداش هایی که به آینده کمپانی ارتباط دارد می توان به پاداش ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اشاره کرد. ماسک قرار است پاداشی 2.6 میلیارد دلاری را به عنوان سهام در یک دهه آتی دریافت کند؛ البته به شرطی که بتواند به اهداف از پیش تعیین شده کمپانی دست یابد.

 

تماسا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S را تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی