ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار اپیزود اول بازی Life is Strange 2 مشخص شد [تماشا کنید]

تاریخ انتشار بازی Life is Strange 2 به صورت غیر منتظره ای اعلام شد. قسمت اول این بازی داستان محور در تاریخ 5 مهر ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

تاریخ انتشار بازی Life is Strange 2 به صورت غیر منتظره ای اعلام شد. قسمت اول این بازی داستان محور در تاریخ 5 مهر ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. ناشر بازی یعنی اسکوئرانیکس، این تاریخ انتشار را به همراه انتشار تیزری به اطلاع مخاطبان رسانده که البته این تیزر، اطلاعات خاصی از بازی را در اختیار ما قرار نمی دهد.

در حال حاضر می دانیم فصل دوم Life is Strange مانند فصل اول، طی 5 قسمت روایت می شود. البته قسمت های فصل پیش با فاصله زیادی نسبت به یکدیگر عرضه می شدند؛ اتفاقی که امیدواریم در Life is Strange 2 شاهد آن نباشیم.

قرار است در اواسط تابستان جاری اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی کسب کنیم. همچنین پیش از این و طی رویداد E3 2018، اسکوئرانیکس از یک بازی کوتاه در دنیای Life is Strange با نام Awesome Adventures of Captain Spirit رونمایی کرد که در تاریخ 5 تیر به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود. به گفته توسعه دهندگان این فرنچایز، در Captain Spirit اطلاعات تازه ای از بازی Life is Strange 2 پیدا خواهیم کرد.

اگر انتظار برای انتشار فصل دوم این سری برایتان سخت است، می توانید تا آن زمان مشغول Life Is Strange: Before the Storm شوید که در واقع پیش درآمدی بر اتفاقات فصل اول بازی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی