ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Z3 Play
تکنولوژی

معرفی نسخه جدید موتو Z3 Play؛ پرچمداری در کالبد میان رده

موتورولا برای حضور پررنگ تر در بازار میان رده نسخه ای قوی تر از موتو Z3 Play را رو کرده که برخی ویژگی آن به پرچمدارها شباهت دارد. معرفی این مدل که از نظر حافظه به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

موتورولا برای حضور پررنگ تر در بازار میان رده نسخه ای قوی تر از موتو Z3 Play را رو کرده که برخی ویژگی آن به پرچمدارها شباهت دارد.

معرفی این مدل که از نظر حافظه به صورت اساسی بهینه سازی شده در حالی صورت می گیرد که تنها دو هفته از معرفی موبایل میان رده Z3 Play می گذرد.

در حالی که موتو Z3 Play معمولی از ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، نسخه جدیدتر به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که قابل مقایسه با بسیاری از پرچمدارهای موجود در بازار است.

کمپانی سازنده برای ایجاد تمایز و جذابیت بیشتر بدنه مدل قوی تر را به رنگ عقیق درآورده است. پیاده سازی این تغییرات البته بی هزینه نیست و خرید Z3 Play عقیق برای کاربران مستلزم پرداخت ۱۰۶ دلار بیشتر نسبت به مدل معمولی است.Z3 Play

دیگر ویژگی های موتو Z3 Play نظیر نمایشگر ۶ اینچی فول اچ دی پلاس از نوع امولد، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با پردازنده قدرتمند هشت هسته کریو ۲۶۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۹ دستخوش تغییر نشده اند.

در بخش تصویربرداری نیز شاهد دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۷ و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار دوال پیکسل و فلاش دوگانه دورنگ LED نیز مجهز شده اند.

قطعات مذکور در بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم جاخوش کرده اند که بین دو پنل شیشه ای با روکش گوریلا گلس ۳ قرار گرفته. این مدل نیز از پین های اتصال ابزارهای جانبی برخوردار بوده و قابلیت هایی نظیر موتو دیسپلی، اکشن، کمرا و غیره را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های Z3 Play عقیق می توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۰ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و از سوی دیگر حذف فلاش سلفی و درگاه هدفون اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی